آیت الله علوی گرگانی؛

پیام تسلیت آیت الله علوی گرگانی در پی بریده شدن سر کودک شیعه در مدینه

آیت الله علوی گرگانی گفت:بریدن سرکودک معصوم نشان دهنده خوی خشونت و بی منطقی وهابیون است که حاضر به انجام رفتار‌های جاهلی در حق شیعیان هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، متن پیام تأسف و تسلیت حضرت آیت الله علوی گرگانی در پی بریده شدن سر کودک شیعه در مدینه به جرم تشیع بودن به این شرح است:

بسمه تعالی

قال الله تعالی «و اذا الموءُدة سئلت بای ذنب قتلت»

خبر دردناک بریده شدن سر یک کودک معصوم به نام زکریا در مدینه منوره که تنها جرم او تشیع و فرستادن صلوات مادر بر پیامبر مکرم اسلام صلوات الله علیه و درود بر خاندان پاک او می‌باشد موجب تأثر شدید اینجانب گردید.

بریدن سر این کودک معصوم نشان دهنده خوی خشونت و بی منطقی وهابیون است که حتی به یک مادر و کودک خردسال هم رحم نکرده و حاضر به انجام رفتار‌های جاهلی در حق شیعیان هستند.

این واقعه مولمه یادآور داستان دردناک ضرب و جرح یک خانم شیعه در زمان امام صادق علیه السلام به دست مأمورین عباسی به جرم ابراز مظلومیت حضرت زهرا سلام الله علیها و گریه امام علیه السلام بر او می‌باشد.

اینجانب به مادر گرامی این فرزند ذبح شده و تمامی شیعیان مظلوم عربستان تسلیت گفته و امیدوارم منتقم حقیقی با ظهور خود شفای قلب دردناک شیعیان باشند.

«و سیعلم الذین ظلموا‌ای منقلب ینقلبون»

انتهای پیام/ح

بریدن سر کودک معصوم شیعی نشان دهنده خوی خشونت و بی منطقی وهابیون است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.