اطلاعات اتوبوس حامل پاسداران سپاه چگونه در اختیار تروریست‌ها قرار گرفت؟

در حمله تروریستی شب گذشته تعدادی از پرسنل سپاه به شهادت رسیدند، این در حالی است که ساعت ورود و خروج اتوبوس سپاه در اختیار تروریست‌ها قرار گرفته بود.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سیستان و بلوچستان سال‌هاست محل طراحی‌های ضد‌امنیتی بوده و در چند ماه گذشته نیز تعداد آمار‌های عملیات‌های کور تروریستی چه در داخل و چه درکنار مرز‌های خاکی این استان بسیار قابل توجه است. آمار‌های که نشان می‌دهد که فقط تعداد آن به لحاظ کمی زیادتر از همیشه نیست بلکه به لحاظ پشتیبانی و تجهیزات نیز قابل توجه است.


بیشتر بخوانید: نخستین فیلم از محل حمله تروریستی به اتوبوس کارکنان سپاه در سیستان و بلوچستان 


  تا اینجای کار مشخص است که در ماه‌های گذشته یک عامل قدرتمند خارجی پشتوانه پولی و تسلیحاتی خود در جنوب شرق ایران را افزایش قابل توجهی داده است. پشتیبانی که بی‌شک از زمان قعالیت‌های تروریست خبیثی همچون عبدالمالک ریگی نیز بسیار بیشتر نشان می‌دهد. دلایل اینکار نیز مشخص است. فقط کافیست میزان افزایش دشمنی مقامات بلندپایه سیاسی و امنیتی کشور‌های همچون آمریکا، اسرائیل، عربستان و صدالبته امارات! را مقداری در لابه لای اخبار رسمی و آشکار رسانه‌ها با چند دقیقه جستجو دریابید. در همین ساعات نیز کنفرانس ورشو در حالی در حال برگزاری است که گرچه به لحاظ سیاسی شکست آن قطعی است، ولی در کمیسیون‌های امنیتی آن نمایندگان گروه‌های تروریستی فعال در ایران، حضور رسمی و فعال دارند. حادثه اتوبوس سپاه نیز فقط انتقال این پیام بود که شاخه نظامی کنفرانس ورشو همزمان با برگزاری آن در لهستان فعالیت خود را آغاز کرده است. همچنین امسال همراه با دیگر نقاط کشور، شهر‌های سنی‌نشین سیستان و بلوچستان نیز با افزایش قابل توجه حضور اقشار مختلف مردم اهل سنت در راهپیمایی ۲۲ بهمن روبه رو بود. طبیعی است که انتقام و عصبانیت جنون‌آمیز گروه‌های وهابی را در فاصله کوتاهی از مردم شیعه و سنی جنوب شرق در پی داشته‌باشد.

اما با همه این وجود، حادثه دیشب درباره اتوبوس سپاه با خود شواهد و کد‌های دیگری دارد که در ادامه بخوانید:
الف: در چند ماه گذشته عملیات‌های نظامی قابل توجهی با تجهیزات نظامی و پشتوانه اطلاعاتی خاص که از عهده گروه‌های چریک تروریستی برنمی‌آید و باید توسط افسران آموزش دیده نظامی بدست‌آمده باشد، در مرز‌های جنوب شرق و با هدف تسخیر پاسگاه‌های نظانی ایران، انجام گرفته‌است. نکته قابل‌توجه این است که همه این عملیات‌ها با هوشیاری امنیتی و نظامی سپاه در نطفه خفه شده‌است؛ بنابراین در بعد نظامی شکست تروریست‌ها در چندماه گذشته کاملا قطعی بوده‌است. اما آن چیزی که در چند ماه گذشته شاهد آن بودیم، عملیات‌های در درون خاک سیستان و بلوچستان بوده که بدون حضور و دخالت عوامل داخلی و عناصر نفوذی غیرممکن بوده است. نمونه بارز آن عملیات گروگانگیری در یکی از پاسگاه‌های مرزی در میرجاوه بود که توسط عوامل نفوذی بسترش فرآهم شده بود. حال این سوال مطرح است که با توجه غیرمحسوس بودن تردد اتوبوس حامل پاسداران آنهم در نقطه نزدیک به شهر زاهدان – به عنوان مرکز این استان- چه کسی اطلاعات ساعت ورود و خروج و حضور این اتوبوس در جاده خاش به زاهدان را در اختیار ماشین قبلا مجهز شده به سنگین‌ترین تجهیزات انفجاری را در اختیار تروریست‌ها قرار داده است؟!

ب: اینک مشخص است که ایران در جنوب شرق تنها در مواجه نظامی و سخت با عوامل نیابتی دشمن خارجی روبه‌رو نیست. بلکه همزمان با یک شبکه جاسوسی و نفوذی نیز در سیستان و بلوچستان باید مبارزه کند. اما این شبکه نفوذی چیست و توسط چه کسانی ساخته و پشتیبانی می‌شود؟ این شبکه از چه بستر فراهم‌شده‌ای در سیستان و بلوچستان در حال یارگیری است؟ چه عواملی به صورت مستقیم و چه عناصری به صورت غیر مستقیم انگیزه‌های اعتقادی و مذهبی را تحریک و متمایل به پیوستن به این شبکه‌ها می‌کنند؟ پاسخ به این سوالات در نزد جامعه تحلیلی امنیتی کشور مشخص است. اما چرا ریشه‌های مشخص این جریان خشکانده نمی‌شود؟ اول اینکه عربستان و امارات سال‌هاست سرمایه‌گذاری کلانی بر روی این شبکه نفوذی کرده‌اند و دارای ارتباطات پیچیده فرهنگی و اطلاعاتی با آن هستند که به صورت طبیعی انهدام کامل آن عزم و زمان بیشتر و صدالبته صبر و ظرافت پیچیده‌ای را می‌طلبد. زیرا این لایه نفوذ تنها به صورت اطلاعاتی کلاسیک عمل نمی‌کند بلکه عناصر مدنظر خود را گاه به صورت غیر مستقیم و از طریق جاذبه‌های مذهبی و فرهنگ به استخدام درمی‌آورد. بدین معنا که گاه عنصر نفوذی در ظاهر عضویت حتی تشکیلاتی رسمی و مستقیم در یک سرویس منطقه‌ای را ندارد، ولی بستر اقدام او به گونه‌ای طراحی شده که همانند یک عنصر تشکیلاتی، اهداف دشمن را محقق می‌کند. به همین دلیل دستگاه امنیتی برای متلاشی کردن لایه نفوذ باید بیشتر از دستگیری سرشاخه تشکیلاتی به دنبال عنصر بسترساز که آگاهانه پازل سرویس اطلاعاتی دشمن را تکمیل می‌کند، باشد. دوما پای منافع سیاسی و محاسبات غلط امنیتی یک جریان غرب‌گرا در کشور نیز بوضوح در استتار این لایه نفوذی دیده می‌شود. (در اینباره باید در فرصتی دیگر نوشت)

ج: ایران در بعد نظامی سال‌هاست بر ترویست‌ها چیره شده‌است. شکست لایه نفوذی تروریست‌ها به نظر می‌رسد که مهمترین کارویژه ماه‌های آینده دستگاه‌های امنیتی کشور در جنوب شرق است. این شبکه چرا باید حتما از بین برود؟ اول به این دلیل که بخش اعظمی از عملیات‌های تروریستی در جنوب شرق با بازیگری مستقیم همین لایه نفوذی با دادن اطلاعات و جذب نیرو صورت می‌پذیرد. دلیل دوم نیز که کشور‌های همچون عربستان و امارات تاکنون در بعد سخت- جنگ‌های نیابتی همچون سوریه و ... - ضربات عمیقی از ایران دریافت کرده اند، و در حال حاضر تنها دستاویزشان برای اقدام نیمه سخت در محیط داخلی جمهوری اسلامی همین لایه نفوذی است. اما دلیل سوم عمیق‌تر و مهم‌تر است. اساسا خود سرویس‌های امنیتی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای نیز معترف هستند که گروهک‌های موجود در جنوب شرق عملا توان پیاده‌کردن همه اهداف آن‌ها را ندارند و به همین دلیل شاهد سرمایه‌گذاری کلانی بر گروه‌های همچون داعش در افغانستان و حتی در پاکستان هستیم. این شبکه نفوذی اگر در سیستان و بلوچستان منهدم نشود، به صورت طبیعی بعد از اتمام ماموریت با گروهک‌های کوچک تروریستی با گروه داعش -با هدایت و نظارت مستقیم سرویس‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای پیوند جدی‌تری برقرار خواهد کرد. در آن صورت یکبار دیگر طمع سوریه‌سازی بخش‌های از ایران، بیش از پیش افزایش خواهد یافت؛ و چه اولویتی بیشتری از این برای امنیت ملی کشور اینک وجود دارد؟

د:، اما آیا وقت انتقام بزرگ از تروریست‌های فعال در جنوب شرق نرسیده است؟ این انتقام بزرگ باید اتفاق بیافتد، زیرا پاسخی به مطالبه و بغض فروخفته هزاران مردم مظلوم و زخم خورده تروریست در سیستان و بلوچستان است. به نظر می‌رسد که فرمانده‌هان بزرگ سپاه نیز مانند گذشته این مطالبه را به بهترین وجه پاسخ بدهند. همچنانکه سردار علی فدوی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه درباره حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفته است: جواب ما در صحنه پاسداری از انقلاب اسلامی به جغرافیایی که مربوط به خود ما هست محدود نیست و مربوط به جغرافیای انقلاب اسلامی است، پاسخ به تروریست‌ها به محکم‌ترین وجه ممکن است...

منبع: جهان نیوز

انتهای پیام/

چه کسی ساعت ورود و خروج اتوبوس سپاه را لو داد؟!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
بالاخره ما نفهمیدیم ساعت حرکت اتوبوس چطور لو رفت ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
اینا بایدازریشه ،عربستان وامارات خشکانده شوندبا موشک تاازاین غلطانکنن سلام برسپاهی وارتشی وسربازان امامزمان،مرگبرتکفیری
وحامیانش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۵ ۰۲ اسفند ۱۳۹۷
مرگ بروهابی سعودی وصهیونیس وایادی داخلی انان خدا پشت وپناه تمامی حافظان ایران زمین وسربازان گمنام امام زمان،موشک جواب سعودیهاوتکفیریها بایدباشه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۹:۲۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
ریشه این تروریست ها و حمایت کننده هاشون باید خشکانده بشه.
از دولت پاکستان هم بخواید در خاک خودش با این مزدورها مبارزه کنه.
Iran (Islamic Republic of)
اسی
۰۴:۱۴ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
اگر به جای بحثهای بی ربط مسئله علمی بررسی کنیم متوجه خواهیم شد که ما اصول نظامی گری را نمی دونیم چون در موقع تردد نیروهای هیچ گونه تامین جلو عقب نمی گذاریم و یا یا خودروهای نفربر نداریم استفاده کنیم پهباد نداریم رصد کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
انتقام سخت
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۳:۲۲ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
سلام با عرض تسلیت به خانواده شهدا وارزوی سلامتی برای مجروحین حالا یک پیام به تمام دشمنان ایران حالا ار اسراعیل بگیر تا امریکا عربستان امارات و تمامی تروریسم ها اینجا ایرانه یعنی مهد دشیران یعنی وقتی نام انتقام از زبانشان بیرون میاید باید لرزه بر تن دشمنان بندازن بشین بنگر که سپاهیان اسلام چکونه دشمنان را به درک می فرستن درود سپاه ارتش نیروی انتظامی درود بر ملت ایران
Iran (Islamic Republic of)
سبحانی از قم
۱۲:۰۵ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان کاری به دولتها ندارند و تابع محض ولایت فقیه هستند و لحظه ای از انجام وظائف خود غافل نیستند و در زمان همین دولت هم ثابت کرده اند که فقط تابع ولایت هستند و اقدامات سیار ارزشمند و قاطعی را بر علیه استکبار جهانی در داخل و خارج کشور داشته اند که مانند نامشان گمنام است و شاید به این زودیها قابل افشا نباشد . والبته اطلاعات سپاه هم در کنار وزارت اطلاعات قدرتمندانه در حال تلاش هستند و باهم هماهنگ و یار و. یاورند تا دشمنان را از رسیدن به اهداف ضد امنیتی خود بازدارند . ما به همه این عزیزان افتخار کرده و دعا گوی ایشان هستیم .
Iran (Islamic Republic of)
محمد کرامتی از شیراز
۲۰:۰۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
احسنت بر شما سبحانی عزیز . ما هم با شما موافقیم . تضیعف هر یک از ارکان جمهوری اسلامی و یا نهادهای کلیدی و از همه مهمتر امنیتی اصلا کار درستی نیست آنهم وزارت اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) که حقا پاسداران اصلی امنیت کشور هستند . هنوز دستگیری ریگی خائن و پلید به دست این عزیزان در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی را که همه دنیا را بهت زده کردند و در عمق پایگاه های نظامی آمریکا نفوذ کردند را بیاد داریم و سایر اقدامات و عملیاتهای بسیار دقیق که شان میدهد این فرزندان عزیز ملت ایران و ولایت از قوی ترین و باهوش ترین دستگاههای اطلاعاتی دنیا هستند و قطعا مورد توجه و عنایت امام زمان و ائمه اطهار و داوند متعال میباشند . خداوند بر توفیقاتشان بیافزاید و پیروز و سالم بداردشان . و ما مطمئنیم نفوذ دشمنان در چنین دستگاهی که مورد عنایت ویژه خدا و اولیاء خداست . غیر ممکن است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
.بجای انتقام بایدریشه ی تروریست هارو یکبار برای همیشه نابودکرد...
Iran (Islamic Republic of)
نوری
۱۱:۱۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
ریشه جایی دیگر است تو اسراییل و سعودی.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۱۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
انا لله و انا الیه راجعون
تسلیت ایران تسلیت .پاکستان وافغانستان باید در مقابل این حمله ناجوانمردانه اقدام لازم رو انجام بدهند .بدانند خطردر کمین خود اینها نیز هست . توی جنگ رودر رو هیچ کس حریف ایران نیست اما دشمن وهابی در خاک پاکستان وافغانستان خطر بیشتری برای مردم این کشورها دارد .دولت پاکستان وافغانستان بدانند که اگر درخصوص دستگیری این گروهک با ایران همکاری نکند در آینده انتظار هیچ کمکی از ایران را نخواهد داشت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
انا لله و انا الیه راجعون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
باید انتقام گرفت . مرگ بر تروریستهای خبیث
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
سلام،تسلیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
سلام،تسلیت ،بابت شهدای سپاه که امنیتمون مدیون این نظامیان هستیم.امیدواریم به خواست پروردگار ریشه این جنایتکاران داخلی وخارجی خشک شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
تسلیت، امیدوارم برادران سپاه هوشیارباشن که این# نفوذی در رده بالاست، چراکه این گونه جابجای های بسیارنامحصوص واستتارشده است،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
درود بر شهدای اسلام
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۰:۱۶ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
سلام با عرض تسلیت و محکوم کردن حادثه تروریستی دیروز خاش .ما منتظر پاسخ کوبنده سپاه هستیم .خدا رحمتشون کنه .......ّّ..............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
دلمون تو این اوضاع به نظامیان خوش بود که الان شده بغض از دست دادن عزیزانمون، مدیون این ملت هستید اگر کمتر از یه هفته نتوونید این ریشه بسوزنید
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۳:۵۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
فقط انتقام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
با سلام و عرض تسلیت خدمت عزیزان - نکته ای که باید عزیزان سپاهی سعی و تلاش کنند در جهت حمل ونقل می باشد اگر بتوانند به مانند همان ضد نفر بری که جدیدا ساخته اند ، اتوبوسی شبیه به همان را درست کنند این امنیت را در انتقال بالا می برد و این نکته خیلی مهمی است
Iran (Islamic Republic of)
الیاس کریمی
۲۳:۴۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
تسلیت به همه خانواده عزیز شهداء ومجروحان حادثه__باید به تعداد شهداء و مجروحان حادثه تروریستی یک موشک خرجشان کرد تا دیگر از این غلطها نکنند وسپاه پاسداران مقتدر این کار را خواهد کرد. انشاء الله
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۲۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
سلام
درود بر شهدای عزیزمان.
پس چرا خبری از پهبادهای دقیق ونقطه زن ایران نیست.
چرا این افراد را در خاک پاکستان رسد نمیکنن؟!
چرا ؟؟
یکی جواب بده
پس کاربرد پهپاد چیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
چرا همون پهپادها که فقط فیلمشون رو از تلویزیون دیدیم لحظه به لحظه مسیرهای منتهی به نیروهای حافظ امنیت را در سراسر سیستان و بلوچستان رصد نمیکنند.............
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
سلام
حمله به تروریست ها در یک کشور دیگه نیاز به هماهنگی با آن کشور داره.متاسفانه پاکستان تحت سیطره آمریکا است و همچنین پاکستان دارای ایالتهای مختلفی است که حتی از حکومت مرکزی فرمان نمیگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
جون خودتون ریشه ای بزنید این ها رو طوری که دیگه رشد نکنند نسلشون رو منقرض کنید کمک خواستید بگید داوطلب می آم
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۳:۱۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
اینا که منفی میدن بوی ازانسانیت نبردن بی غیرتن متاسفم براتون اینا برامنیت منوتو شهیدشدن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۰۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
سلام و درود خدا بر روح پر فتوح شان و بر رزمندگان لشکر همیشه قهرمان 14 امام حسین ع دشمن همیشه هوشیار است پس این قضیه و حادثه تقصیر خود ماست چرا با تدبیر عمل نمی شود در منطقه قرمز 40 نفر سوار بر ارابه مرگ ودر جاده حرکت .اصلا اگر ترور نبود گیرم اتوبوس چپ می کرد پس ما باید تدبیر کنیم تا دشمن نا کام بماند .
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۲۲:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
چرا تروریستها را در پاکستان تعقیب نمیکنند.
چرا یمنیها تاسیسات نفت عربستان را هدف قرار نمیدهند
چرا انقد از امارات واردات داریم
Iran (Islamic Republic of)
قباد
۲۲:۳۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
خدا لعنت کند این تروریستهای جنایتکار که براساس تعصب های مذهبی افراطی بازیچه وهابی های جاهل تر از خودشان شده اند .چرا این اشخاص نامسلمان بجای رعایت سنت متعالی و سیره پیامبر رحمت للعالمین (ص) در راستای اهداف دشمنان اسلام خصوصا صهیونیستها به ریختن خون مسلمانهای دیگر و یا حتی غیر مسلمانها فتوا می دهند و حتی در نهایت افکار جاهلانه جان بی مقدار خود را هدر می دهند.
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی کریمی . تهران
۲۲:۲۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
انصاف نیست وزارت اطلاعات زیر سوال برود و قرار نیست وزارت اطلاعات اقداماتش را به همه گزارش دهد تا اقتدارش مشخص شود . سربازان گمنام امام زمان شبانه روز تلاش میکنند و اگر نبود زحمات ایشان همین 22 بهمن فجایع متعددی اتفاق میافتاد و تیمهای تروریستی زیادی آماده بهم زدن آرامش و امنیت کشور بودند . سپاه هم بایستی در مناطق مرزی وحساس بیشتر مراقب نیروهایش باشد و تامین بگذارد . از طرفی تا عطر این شهادتها و خونهای مطهر راه خدا نباشد فتح و ظفر هم میسر نشود . خداوند با امام حسین محشورشان کند. درود بر ارواح بلند همه شهدا و خدا قوت ای سرباران گمنام امام زمان و همه مدافعان اسلام ناب محمدی درسرتاسر جهان بویژه پاسداران انقلاب اسلامی و به امید آنکه ما هم لیاقت شهادت در راه خدا را کسب نمائیم و از این غافله جا نمانیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۲۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
برادر شهیدم راهت ادامه دارد
نمی هراسیم و انشالله ریشه نحسشونو می خشکانیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
قلبم آتش گرفت وقتی خبر راشنیدم جگرم سوخت..چرا پاسخ دندان شکن و کوبنده ای به دشمنان نمی دهید چرامماشات میکنید؟
چرا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
فقط شناسایی جاسوس ها و نفوذی هایی که در لباس خودی هستند!!!! به غیر از نیروی رسمی خودی چه کسی اطلاعات دقیق دارد؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مارال
۲۲:۰۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ترو خدا انتقام جوونهای ماروبگیرید.جگرمون آتیش گرفت.آخه تاکی.یکی مثل سردارسلیمانی پیدانمیشه تو سیستان....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
واقعا چطور نمیتوانید ستون پنجم را شناسایی کنید؟؟؟؟؟
چطور نمیتوانید زمان های حرکت از قبل برنامه ریزی شده را ناگهان تغییر دهید؟؟؟؟؟؟
چطور مکان ایست بازرسی های جعلی و اصلی را نمیدانستند؟؟
چطور پلیس ناجا و پلیس راهور در منطقه مرتبا گشت زنی نمی کنند و وجب به وجب خاک آن استان خطرناک حادثه خیز را رصد نمی کنند؟ و چطور این نیروهای ارزشی را اسکورت نکردند؟؟؟؟؟؟؟
این همه پرسنل با سابقه مخلص ولایی را از دست دادیم!!!!!!!! و آیا باز تکرار خواهد شد و باز نیرو از دست خواهیم داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ایرانی ها وطن پرست ها و.... بپرسیدخانواده هاشون خرج ومخارج مراسم گرفتن ابرومند رادارند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۲۱:۵۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
باید با تمام قوا جنبه های تحرکات اخیر بررسی و پاسخ کوبنده داده شود نباید مماشات کنند
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۳۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
درود خدا برغیرت و جانفشانی بچه های سپاه که همیشه مظلوم واقع شدند.انشاءالله روح پر فتوح این شهدا با سرورشان امام حسین(ع) محشور بشه.لعنت خدا براین تروریستها و منافقین پست کوردل وحامیان آنها از جمله آل سعود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
دارن رو اعصابمون راه میرن وقتش ازسیاست ومماشت کاری دست بکشیم ویه یاعلی بگیم‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
باعرض تبریک وتسلیت به خانواده محترم شهداوسپاه .چرادراصفهان عزای عمومی اعلام نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
جریان غرب گرا کیا هستن؟چرا این ها دستگیر نمیکنن؟ چجوری میخوان این خونا جواب بدن
Iran (Islamic Republic of)
فرزندایران
۲۱:۲۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
با عرض تسلیت و تبریک شهادت برادران پاسدار این مرز و بوم
عزیزان مگه نه اینکه دشمن توانسته تا رده های بالا در دولت نفوذ کنه پس باید مواظب نفوذشان در وزارت حساس و رشید اطلاعات باشیم که اگر انجا نفوذ کنند وای بر ایران
نفوذ در اطلاعات وای مصیبتا لطفآ هوشیار باشید
نداری و سست ایمانی از برادر حضرت علی(ع) دشمن ساخت ما که جای خودمان
#نفوذ_جدی_است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
چرا از اول تروریست ها را کنترل نمی کنیم تا این مسائل پیش نیاید چرا کم کار میکنید
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۳۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
خدا رحمت کنه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
خدا صبر بده به خانوادها شون واقعا سخته ......با پاسخ سخت بهشون داد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
خدا صبر بده به خانوادها شون واقعا سخته ......باید پاسخ سخت بهشون داد
-
گمنام باشم بهتره
۱۹:۵۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
به نظر من بهترین انتقام مسلح کردن بسیجیان است
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۹:۴۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
وقتی شنیدم خود به خود اشک ها سرازیر شد ..انتقام سختی باید ازشون گرفت ..ایران تسلیت ....
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۹:۴۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه سپاهیان عزیز به ملت بزرگ ایران.
متاسفانه دولت پاکستان از گذشته دور نفاق پیشه کرده به طوری که نزد ما ظاهرا این عملیات را محکوم میکند ولی عملا از عربستان پیروی کرده و تروریست ها را پناه داده و حمایت میکند.خوب است این بار گول وعده و وعید های توخالی پاکستان را نخوریم و حق تروریست ها را مثل سوریه کف دستشان بگذاریم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
چرا مرزهای سیستان وبلوچستان بازهست مخصوصا سراوان ماهر روز شاهد رفت وآمد ماشین های سوخت کش وپاکستانی های که وارد کشور میکنن هستیم وبا جون شهروندان بازی میکنن ما خودمون تو شهر سراوان زندگی میکنیم واقعا سخته زندگی کردن دراینجا
Iran (Islamic Republic of)
محسن کنارک
۱۹:۴۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
برای ریشه یابی این موضوع باید دید تو این دو ساله چه استخدامهایی در استان س و. ب برای ناجا و. سپاه از افراد بومی انجام شده چه و قراردادهایی بعنوان بسیجی بومی برای نیروهای نظامی انجام شده باید بیشتر دقت کرد و تابع احساسات نشد البته منکر ان نیستم که بین انها تعداد زیادی نیروی مومن و با اخلاص هست ولی یک سیب دارای کرم کل سبد رو خراب میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
سلام چرا مرز های استان سیستان و بلوچستان باز هست مخصوصا شهرستان سراوان .امید وارم که سپاه انتقام این عزیزان رو از تروریستها بگیره .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ایران تسلیت
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علی
۲۱:۵۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
اشتباه منفی زدم ایران عزیز هزار بار تسلیت
Germany
جانم فدای سیاسی
۱۹:۲۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
بسم رب الشهدا والصدیقین
رهبرا مولا و مقتدای ما
آماده گرفتن انتقام خون پاک همکاران و همرزمان عزیزمان در هر لحظه و هر نقطه از جهان هستیم
آقاجان لب تر کنی پاکستان را برای تروریست های مزدور به جهنمی سوزان تبدیل میکنیم .
Germany
علي
۱۹:۲۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
تسليت تسليت به مقام معظم رهبري خانواده محترم شهدا درود بر دلير مردان وطن سلام بر شهيدان ولي اين جنايت كاران منتظر يه جواب كوبنده از طرف شير مردان سپاه باشد مرگ بر امريكا مرگ بر اسراييل مرگ بر ال سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ان شاءالله تروریستها و همکارانشون و اون کسی که براشون خبر چینی کرده به زودی میرن به درک اسفل السافلین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
بهترین راهکار دادن تابعیت به شیعیان افغانستانی فاطمیون و ساکن کردن آنها در نوار مرزی مناطق سنی نیشین می باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
اینها که منفی میدهند تروریست هستند یا حامیان این حرامیان؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
انشاالله خدا به خانوادهای این شهدای عزیز صبر واجرعطاکند تسلیت تبریک عرض میکنم خدمت این عزیزان واقعا من خیلی ناراحت شدم بنده به عنوان مادر شهید از مسئولین میخوام که انتقام خون این شهدای عزیز را هرچی زودتر بگیرن ،مرگ بر آمریکا آل سعود امارات وتمام تروریستها
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۸:۴۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
شما که میدونید کار امارات خبیث و گاو شیر ده آمریکا(عربستان) هستش معطل نکنید شماهم یه جورایی به این کشورها آسیب بزنید جوری که نفهمند از کجا خوردن، عربستان و امارات رو باید با زور جواب بدید اونا حرف حالیشون نیست در ضمن این وسط اسرائیل رو فراموش نکنید که هر چی ما میکشیم از صهیونیست هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
تسلیت به خانواده های عزیز۲تاازدوستان پسرم جزء شهدابودن اومصمم شده راهشون ادامه بوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
بسمه تعالی

دیوار بتنی سر مرزها بکشیم خائنان وخودفروشان داخلی را که گرا به دشمن میدهند چکار کنیم////
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
باسلام ودرود بروح پاک شهیدان وطن که با خونشان کشور را بیمه میکنند/در حال حاضر از رهبر عزیز میخواهیم برای انتقام گرفتن از کفتار صفتان آماده ایم جانفشانی کنیم/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
وباز بیانیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
آبادی سیستان و بلوچستان خاری است در چشم امارات و عربستان شک نکنید که این دو کشور خواهان پیشرفت این نقطه از سرزمین ایران اسلامی نیستند.و جواب این دشمنیش را خواهند گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
ش ه
۱۸:۱۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
بایستی مناطق جنوبی بیشتر تحت نظارت باشند.
Iran (Islamic Republic of)
شیرافکن قربانی
۱۷:۵۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
با سلام .‌اینجانب هم به نوبه خود این حمله تروریستی را محکوم می نمایم . از نظر علمی هر ۳۰۰۰۰ حادثه کوچک منجر به ۳۰۰۰ حادثه بزرگ و از هر ۳۰۰۰به ۳۰حادثه بزرگ تر و از هر ۳۰ به ۳ حادثه ناتوان کننده و از هر ۳ حادثه ناتوان کننده منجر به یک حادثه انهدام کننده تبدیل خواهد شد . لذا گروه های اطلاعاتی و امنیتی جلوی تکرار این حادثه های کوچک را به هر نحوی مقتضی خاتمه دهند . با تشکر و ارادتمند آقای خودم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
بعداز خودزنی برجهای دوقلوآمریکا به بهانه انتقام ازتروریستها بدون مجوزشورای امنیت به افغانستان وعراق حمله کرد چراآمریکا حمله کرد چون علاوه برتوان متعارف نظامی سلاح هسته ای دارد وهیچ کشوری توان جنگ بادارنده سلاح هسته ای را ندارد ایران اسناد بسیار زیادی دارد که امارت وعربستان پشت این عملیاتها هستند وماوای این تروریستها پاکستان است چرا ایران به امارات وعربستان حمله نمیکند؟کافیست چندموشک به زیرساختهای نفتی عربستان وامارات شلیک کند برای همیشه پشتوانی آنها از تروریستهای ضدایران قطع میشود چرا ایران حمله نمیکند؟جواب روشن است اگرایران مستقیما حمله کند آمریکا به ایران حمله میکند چرا؟چون سلاح اتمی نداریم اگر بمب اتمی داشتیم نه تحریم میشدیم نه مورد حمله تروریستی قرار میگرفتیم زبرا تنگه رامیبستیم تحریم لغومیشد وباچندموشک انتقام عملیات تروریستی را۱۰۰برابربیشتر میگرفتیم قاتون جنگل دردنیا حاکم است هرکه زوروقدرت داشته باشد اون حق است این واقعیت دنیای فعلی هست.
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۷:۳۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
بخدا حاظرم هرجای جهان تروریستها باشند برادران سپاه دستور دهند جانم رافدای مملکتم کنم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۸:۵۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
دمت گرم من که جرات نگاه کردن فیلم های این ها رو هم ندارم
Iran (Islamic Republic of)
Mohamad
۱۷:۳۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
واقعا دل هر ایرانی ازاده را به درد می اورد«منتظر انتقامیم»
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۷:۲۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
انشالله به همت وحدت وبه اذن پروردگار انتقام شهدا گرفته خواهدشد
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۷:۱۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
یه زهر چشم قویتر و ایجاد امنیت بیشتر در مرزهای سیستان لازمه
Switzerland
سعید فروزان
۱۷:۱۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
نقش دولت افغانستان هم باید زیر سئوال رود ،وقتی رهبر فرقه رجوی به راحتی به این کشور سفر میکند ،یعنی آنجا پایگاه تروریستی با همکاری دیگر گروه‌های تروریستی تشکیل داده و با دادن رشوه به مقامات فاسد افغانستان آنجا به آلبانی دیگری تبدیل شده برای منافقین
Iran (Islamic Republic of)
یزدان
۱۶:۲۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
فقط بیانیه علیشون ندید،کار کنید، باید کار کرد، شک نکنید خرابکاریشون در مرزها اللخصوص خوزستان زیاد خواهد شد، لبلبا مرز با اتوبوس پاسدار جابجا میکنن اخه؟؟؟ من خودم پدرم پاسداره، اعصاب ماهم بهمریخت، بیخیال نباشید،اونا منتظر انتقام شما نیستن،اونا دنبال اهداف بیشترین،خیلی بیشتر، باهوش باشید،توروخدا
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۶:۱۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
شما که میدانید کار مزدوران عربستان و امارات است چرا فقط حرف میزنید شما هم مقابله به مثل کنید وکشور ان ها و زیر ساخت هایشان را نابود کنید چون فقط زبان زور سرشان میشود حاشا کنید وگردن هم نگیرید وبندازید گردن داعش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ایران با پشتوانه عظیم معنوی وتفکری که داره باید در خاک پاکستان یک گروه قدرتمند سیاسی وشبهه نظامی ایجادکنه واین هم موجب تاثیر گذاری در ساختار سیاسی پاکستان در جهت منافع کشور میشه هم باعث امنیت مرزهای استان بسیار مهم واستراتژیک سیستان و بلوچستان وتبعا همه کشور خواهد شد،به نظر بنده تعدادی از شاخه های طالبان به خاطرساختار قبیله ای و سنتی حاکم بر افغانستان وپاکستان واقبال عمومی که در بین خصوصا طبقات متوسط به پایین مردم این کشورها دارند برای هسته اولیه این پروژه بسیار مناسب می باشد کاری که رژیم صهیونیستی لعن شده در قرآن با نیروههای داعشی به ظاهر مسلمانان وقاری قرآن کرد.
Iran (Islamic Republic of)
عزیز محمدی
۱۵:۴۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
درود خدا بر سهیدان راه حق که خون پاک خود را نثار دین و میهن کردن . الله اکبر جانم فدای رهبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
باید سپاه وارد خاک پاکستان بشه
Iran (Islamic Republic of)
یزدان
۱۶:۲۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
اونا از خداشونه شما فقط به انتقام فکر کنید،چون قانون اینه کسیو که فقط حواسش به ضربه زدنه رو میشه بیشتر اسیب رسوند، پس شک نکنید درحالیکه شما بفکر انتقامید(که باید هم باشیم) اونا بفکر اینن،از کرمانشاه و اهواز عمل کنند،چون ما فقط با جیش الظلم روبرو نیستیم،جیش الظلم هیچی نیست درمقابل سایر شاخهاشون،پس اول هواس باید پشت سرباشه بعد انتقام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
پاکستان که سوریه و عراق نیست!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ممنونم به خاطر تحلیل جامعتون حقیقتش بنده بیش از ده ساله در چند شهر بلوچستان خدمت کرده ام در مدت بیش از ده سال پی به خصوصیات مردم بلوچ بردم که شاید دستگاههای نظارتی از آن غافل هستند وآن اینکه مردم بلوچ بسیار مهمان نواز،ساده دل،دست ودل باز ومهربان هستند.ولی ویژگی مردم عزیز بلوچ که بنده در بیش از ده سال به آن رسیدم که دستگاه های مسئول باید فکری برای آن بکنند دیندار بودن وغالبا تعصب غیر معقول مذهبی است که تقریبا درهمه افراد این قومیت عزیز دیده می شود چه کارگر چه کارمند وچه مدیر، واقعیت این است دیدی که ما نسبت به حکومت آل سعود وداعش وبه طور کلی وهابیت تکفیری داریم به هیچ عنوان آنها فارغ از سطح تحصیلات نسبت به این تفکر ندارند واین برنامه ریزی جدی دستگاههای فرهنگی و نظارتی رامی طلبد.
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۵:۲۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
این بدبختهایی که از این حادثه ابراز شادی میکنند بع یقین ادمهای بی ناموس وبی غیرتی هیتند ! بیچاره های بی غیرت اگه زبونم لال ناامنی به داخل گسترش پیدا کنه ناموس هممون به خطر می افته ! بی غیرتها مگه کور و کر بودین که تکفیریها چه بر سر زنان و دختران عراقی و سوری اوردند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
سلام،مگر این نیروهای اسکورت نداشتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
باید انتقام بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
تا زمانی که اصول وقوانین ما درست نباشد اینده ما هم همین خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
با سلام فقط دوتا موشک نقطه زن به امارات وعربستان بزنید تا حساب کار دستشان بیاد نترسید
Iran (Islamic Republic of)
Ha
۱۵:۱۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
چرا وزارت اطلاعات ضعیف عمل میکنه الان چندین باره که ما از ناحیه سیستان بلوچستان داریم ضربه میخوریم و دشمن هم زوم کرده رو این منطقه پس نباید از یک سوراخ چند بار گزیده شویم
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی کریمی . تهران
۱۶:۴۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
معلوم است مطلع نیستی . همه نیروهای امنیتی در حد توان پای کارند . اگر وزارت اطلاعات قوی عمل نمیکرد مشخص نبود چه اتفاقات ناگواری در ایام دهه فجر و 22 بهمن اتفاق میافتاد . دشمن هم خیلی قوی است . ما با تمام استکبار جهانی و اذنابشان در منطقه روبرو هستیم و به کمتر از نابودی ایران و اسلام ناب محمدی هم قانع نیستند .پس بجای تضعیف سربازان گمنام امام زمان . برای نابودی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و نظام مقدس ج.ا.ا. دعا کنید . و از صف تفرقه افکنان بیرون بروید هر چند سپاه هم باید در مراقبت و حفاظت از نیروهایش بویژه در مناطق مرزی و حساس بیشتر دقت کند و تامین بگذارد
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی کریمی . تهران
۲۱:۴۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
لطفا تفرقه افکنی نف مائید و ارکان نظام مقدس ج.ا.ا را تضعیف نفرمائید . وزارت اطلاعات. واقعا شبانه روز در تلاش است و مگر نشنیدید تیمهای تروریستی متعددی را در آستانه همین 22 بهمن منهدم کردند که اگر این اقدامات سربازان گمنام امام زمان نبود معلوم نبود چه فجایعی رخ میداد . دشمنان انقلاب و ایران اسلامی بسیار زیاد و قوی و حرفه ای هستند . همیشه حق در اقلییت بوده و هست و البته به لطف خداوند پیروز است اما مقابله با این دشمنان سخت است . شما هم اگر بدخواه نظام و انقلاب نیستید بجای سرزنش کردن سربازان گمنام امام زمان . برای نابودی دشمنان این کشور وبدخواهان اسلام ناب محمدی . دعا کنید و از بابت این کلام سنجیده عذر خواهی نمائید
Iran (Islamic Republic of)
م.ه.م
۲۲:۳۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
وزارت اطلاعات یکی از مقتدرترین. قویتریت دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی منطقه و جهان است و قرار نیست با یک شکست از عزت و عظمت آن کم شود و تضعیف شود کما اینکه خود سپاه هم مسؤل است . لطفا نسنجیده نظر ندهید و تفرقه نیاندازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
درود بر شهدای سپاه
Iran (Islamic Republic of)
کاربر سایت
۱۵:۱۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
تمامی شهدا ازسپاه اصفهان بودند .چرا اصفهان عزای عمومی اعلام نشد ؟ بخدا هیچ جا قدراصفهانیارو نمیدونند !!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
انتقام سختی در راه است. بدانید هرچی بیشتر شهید بدهیم بیشتر پای نظام می ایستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
لعنت خدا بر وهابیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
چرابه شهدای ناجا توجهی نمیشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ایا واقعا الان جای مطرح کردن این مسئله است چرا توجه نمیشود مگر فردی که که در راه مکتب میهن و خاکش به شهادت رسیده وه ارتشی و انتظامی و سپاهی و بسیجی و سربازان گمنام امام زمان باشند با هم فرقی میکنه .شما خودت با این سخنت داری نفاق و تفرقه به وجود میا ی همه شهدا نزد خداوند و مردم و نظام یکسان و عزیزند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۲:۱۰ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
ناجاهمیشه مظلوم بوده وهست.درودبرشهدای سپاه
Iran (Islamic Republic of)
قاسم
۱۴:۵۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
با عرض تسلیت به خانواده های شهیدان گرانقدر و خانواده بزرگ امنیت سازان کشور .
تا زمانی که مرزهای ما با دیوار بتنی قابل اعتماد نه خاکریز و کانال و امثالهم با لحاظ همه مولفه های زیست محیطی و اقتصاد و معیشت مردم منطقه بسته نشود این اقدامات تروریستی و قاچاق مواد مخدر و غیره ادامه خواهد یافت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
مرررررررگ بر ال سعود خائن
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۴:۵۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
دیگه تعلل و حسن همجواری جایز نیست بایدیاوه گویان عربستان قدرت واقتدارایران درک کنندومزه آن بچشم جوابش موشک به مقرترویستهادرعربستان میباشد ملت منتظره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
ان شاءالله جوابی داده بشه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۲:۱۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
ماتابخواییم جواب بدیم اونایه کاره دیگه میکنن بایدیه فکرریشه ای برای سردمداران وحامیان منطقه ای شون بشه وگرنه همین آش وهمین کاسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
تروریست ها حامیان شان باید جواب این عمل کثیف شان را بدهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
انتقام سخت باید به حرمت خون این شهیدان بیست موشک به سمت تروریست ها شلیک کنیم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۲:۱۵ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
مگه قبلاموشک شلیک نشده؟بایدفکراساسی وریشه ای کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
با عرض تسلیت به خانواده داغدار همه شهدا.اطلاعت مراکز نظامی بیشتر توسط سربازان وظیفه به خارج درز میکنه.چون سربازان از هر قشری میتونن باشن و راحتتر از نیروهای کادر تن به جاسوسی برای دشمن میدن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
جوابش 6تا موشک تو عربستان وهابی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
6 تا کمه. حداقل 700 تا.
United States of America
بلوچ داغدار
۱۴:۲۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
تسلیت به ملت شریف ایران عزیزوخانواده های این عزیزان
به عنوان یک هم وطن بلوچ واقعا متاسف ومتاثر شدیم از این حادثه که در استان ما واقع شده
متاسفانه دشمن در کمین هست روزی در خوزستان مقاوم وروزی دیگر در بلوچستان صبور به دنبال روزنه ای هست که به ایرانمان ضربه بزند از مسولان امنیتی می خواهیم این روزنه های نفوذ را شناسایی ومسدود کنند که دیگر شاهد پرپر شدن فرزندان ایران سرفراز نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
عوامل نفوذی که تو سپاه هستن باهاشون همدست هستند
Iran (Islamic Republic of)
عماد داووپور
۱۴:۲۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
قلب یک ملت با اتوبوس بچه های سپاه سوخت
Iran (Islamic Republic of)
یافا
۱۴:۱۹ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
آقای سردار جعفری,ما نمیدونیم چطور ولی ازتون میخوایم به بدترین و شدیدترین وضع ممکن از قاتلین و تروریستهای بی شرم وطن فروش انتقام بگیرید,سپاه پاسدارن وکیل و ماموره ما ملت واسه گرفتن شدیدترین انتقامه
Iran (Islamic Republic of)
شمس
۱۱:۲۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
سپاه داعش به اون عظمت رو نابود کرد . اینها رو هم زود نابود کنه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
حافظ
۱۴:۱۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
آیا وقت او نرسیده برای همیشه پرونده جنایات این گروه ها در جنوب شرق کشورمان بسته بشه. آیا امروز وقتش نیست؟
۱۲