راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن دشمن را مأیوس کرد

امام جمعه شهرکرد گفت: راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن، دشمن را مأیوس کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در خطبه‌های نماز جمعه ۲۶ بهمن ۹۷ در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و جشن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: این حضور میلیونی و باشکوه، بار دیگر دشمنان نظام را مأیوس، و غلط بودن تحلیل‌ها و محاسبات آنان در مورد ملت ایران را آشکار کرد.

وی گفت: راهپیمایی پرشور و عظیم ۲۲ بهمن، بهترین اتفاق در چهل سالگی انقلاب اسلامی بود که یک تفضل ویژه به مردم و انقلاب در این مقطع از تاریخ محسوب می‌شود.

نکونام افزود: این حضور سبب دلگرمی و امیدبخشی به جبهه مقاومت هم شد چرا که متوجه شدند ایران اسلامی همچنان پشتیبان و حامی مقاومت است.

وی در ادامه، با تسلیت شهادت مرزیانان غیور سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان توسط گروه‌های تروریستی در منطقه خاش استان سیستان و بلوچستان تأکید کرد: دشمن با این حادثه تروریستی قصد ایجاد تلخ کامی و انتقام از ملت ایران را داشت.

نکونام اضافه کرد: دشمان باید بدانند که مردم ایران، عاشق شهادت هستند و شهادت را راه رستگاری می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد همچنین با اشاره به بیانیه مهم و راهبردی رهبر معظم انقلاب به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ورود آن به دهه پنجم، گفت: مخاطب اصلی این بیانیه و پیام بسیار جهت دهنده، پر محتوا و جامع، جوانان هستند، زیرا این قشر باید خود را برای مسئولیت‌های اداره کشور آماده کنند.

نکونام با بیان پیش بینی آینده روشن و امیدوار کننده برای نظام اسلامی، ادامه داد: توجه به ظرفیت‌های مادی و انسانی بسیار بالای کشور در تمامی عرصه ها، نیازمند همت بلند جوانان همراه با روحیه جهادی و انقلابی برای شکوفایی و ساختن آینده کشور، از محور‌های مهم این بیانیه است.

وی افزود: تمامیت ارضی، علم و فناوری، مشارکت مردمی، رشد بینش سیاسی جامعه، عدالت در تقسیم امکانات، رشد معنویت اخلاقی و ایستادگی در برابر زورگویان جهانی از دیگر محور‌های این پیام است که باید مورد توجه همگان بویژه مسئولان قرار گیرد.

نکونام اضافه کرد: خوش بینی به آینده، تلاش وافر علمی و پژوهشی، ترویج معنویت اخلاقی، اصلاح معیشت مردم و رفع بیکاری، عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، عدالت و مبارزه با فساد و اصلاح سبک زندگی از نکات مورد تأکید مقام معظم رهبری در این بیانیه است.

وی در پایان، از مسئولان خواست؛ با توجه به تعهد در خدمت به مردم و پرهیز از سیاسی کاری و بازی‌های جناحی در امور، مدیرانی را منصوب و بکارگیری کنند که متعهد باشند تا استان به توسعه و پیشرفت برسد.

انتهای پیام/ش

نماز عبادی سیاسی جمعه در شهرکرد

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.