روسیه: نشست ورشو فاقد ارزش است

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد نشست ورشو را فاقد ارزش دانست.

روسیه: نشست ورشو فاقد ارزش استبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد نشست ورشو را فاقد ارزش دانست و گفت: ائتلاف سازی علیه کشور یا دیگران حلال مسائل متعددی که در خاورمیانه با آن مواجه هستیم، نخواهد بود.

نبنزیا روز پنج شنبه در حاشیه قرائت بیانیه وزیر خارجه ونزوئلا در پاسخ به سوالی درباره نشست ورشو، افزود: این نشست، یک گردهمایی ضد ایرانی بود. ما در این نشست مشارکت نکردیم زیرا این نشست هیچ ارزشی نداشت.

وی ادامه داد: ایجاد ائتلاف علیه کشور یا هر کسی دیگر که در اینجا به طور ویژه ایران است، حلال مسائل متعددی که در منطقه مواجه هستیم، نخواهد بود. این موضع را پیش از این هم گفته بودیم و اکنون هم بار دیگر تکرار می کنیم.

سفیر روسیه در سازمان ملل متحد با انتقاد از اقدام آلمان در به رسمیت شناختن خوان گوایدو به عنوان رئیس جمهوری موقت ونزوئلا، اضافه کرد: این اقدام آلمان کاملا غیر قانونی است.

نبنزیا همراهی و حضور خود در کنار وزیر خارجه ونزوئلا را حمایت از دولت قانونی فعلی این کشور دانست و درباره گزینه نظامی هم گفت: خدا نکند که ما درباره گزینه نظامی صحبت کنیم. ممکن است بعضی ها به این گزینه فکر کنند اما من امیدوارم که هیچ گاه این مساله روی ندهد چرا که یک اقدام خطرناک است.

وی افزود: فراموش نکنید که تمام آن هایی که از دولت موقت حمایت کرده اند و حتی برخی مقامات آمریکا به طور کلی با گزینه نظامی مخالف هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: روسیه ، نشست ورشو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۵ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
من نميدونم آمريكاييا با اينكه ميدونن اين كاراشون بي نتيجه است اينقدر وقت و انرژي ميذارن و خودشون رو جلو همه مفتضح ميكنن ؟
آخرین اخبار