شوکه شدن عروس و داماد از وقوع حادثه غیرمنتظره در جشن عروسی! +فیلم

وقوع یک حادثه غیرمنتظره موجب اخلال در برگزاری یک جشن عروسی در اندونزی شد.

حادثه غیرمنتظره جشن عروسی را بهم ریخت! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عروس و داماد اندونزیایی که در حال جشن گرفتن بهترین روز زندگی خود بودند، نمی‌دانستند چه حادثه عجیبی انتظار آن‌ها را می‌کشد. وقوع یک حادثه غیرمنتظره جشن عروسی این زوج اهل جاکارتا، پایتخت اندونزی را کاملاً بهم ریخت.

سقوط ناگهانی سکوی ویژه عروس و داماد موجب شد آن‌ها به همراه تعدادی از مهمانان حاضر در مراسم عروسی به داخل یک کانال فاضلاب پرتاب شوند. ویدئویی که توسط یکی از مهمانان و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است، این حادثه وحشتناک را به تصویر می‌کشد.

در این ویدئو «هارتینی» و «آلان»، عروس و داماد این جشن عروسی به همراه برخی مهمانان در حالی که به داخل یک کانال فاضلاب سقوط کرده‌اند، دیده می‌شوند. این ویدئو عروس را در حالی که لباس سفیدش غرق در لجن فاضلاب شده است، نشان می‌دهد. این ویدئو نشان می‌دهد که داماد به همراه برخی مهمانان تلاش می‌کند عروس را از داخل فاضلاب بیرون بکشد. در این ویدئو کت و شلوار داماد نیز در حالی که غرق در لجن فاضلاب شده است، دیده می‌شود.

ظاهراً تدارکات‌چی عروسی سکوی ویژه عروس و داماد را در بالای یک کانال فاضلاب در نظر گرفته بود که حضور عروس و داماد و تعدادی از مهمانان روی آن موجب سقوط سکو شد. «کوایری»، رئیس پلیس محلی جاکارتا با تایید وقوع این حادثه گفت هیچ فردی در این حادثه که در منطقه «کنگکارنگ» جاکارتا رخ داد، دچار آسیب نشده است. او گفت: «این اتفاق هنگامی رخ داد که سکوی عروس و داماد که بر روی یک کانال فاضلاب ساخته شده بود، فرو ریخت. این حادثه تلفاتی نداشت و همه مهمانان و زوج جوان در سلامت کامل هستند.»

گفتنی است؛ جاکارتا پس از توکیو، پایتخت ژاپن با داشتن بیش از ۳۰ میلیون نفر جمعیت پرجمعیت‌ترین شهر جهان به شمار می‌رود. پیش بینی می‌شود این شهر تا سال ۲۰۳۰ به بزرگترین شهر جهان تبدیل شود.

انتهای پیام/

حادثه غیرمنتظره عروسی را بهم ریخت!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
پس چرا جمعیت ایران پایین است .
30 میلیون تو یک وجب جا ؟!