آخرین لحظه زندگی پسر دانشجو در مقابل دانشگاه! +فیلم

دوربین مدار بسته آخرین لحظه زندگی مرد جوان پیش از سقوط یک قطعه یخ بزرگ روی سرش از روی سقف ساختمان دانشگاه را به ثبت رساند.

 آخرین لحظه زندگی مرد جوان پیش از سقوط قطعه یخ! + فیلم//////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، لحظه تکان دهنده مرگ یک جوان روسی را در یکی از خیابان‌های شهر سنت پترزبورگ روسیه به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود هنگامی که این جوان به همراه تعدادی از همکلاسی‌های خود در حال عبور از خیابان هستند، ناگهان یک قطعه یخ بزرگ روی سر او فرود آمده و موجب مرگ وی می‌شود.

این حادثه هنگام برف‌روبی بام دانشگاه توسط کارگران برف‌روب و حین خروج قربانی «بابوربک اوچیلوف» ۲۴ ساله به همراه تعدادی از همکلاسی‌هایش از دانشگاه رخ داد. بنا بر گزارش رسانه‌های محلی روسیه قربانی پس از برخورد این قطعه یخ به سرش در محل حادثه جان خود را از دست داد.

همچنین دوست قربانی، «باکرولو عمروف» نیز که در این حادثه مورد اصابت تعدادی قطعه یخ کوچکتر قرار گرفته بود، به بیمارستان منتقل شد. پس از این حادثه «آکابک اوچیلوف»، پدر قربانی از مسئولان خواست که کارگر برف‌روب را به علت مرگ پسرش مورد تعقیب قانونی قرار ندهند. او در این باره گفت: «این یک حادثه بود. این کارگر این عمل را آگاهانه انجام نداد. همه این اتفاقات دست خداست. تعقیب قانونی این کارگر چیزی را عوض نمی‌کند. ما دیگر نمی‌توانیم پسرم را زنده کنیم. اگر کسی نیز مورد تنبیه قرار گیرد، چیزی نیز عوض نخواهد شد. خدا بهترین قاضی است و من و خانواده‌ام کسانی را که موجب این حادثه شدند، می‌بخشیم.»

گفتنی است؛ وقوع این حادثه و مرگ این جوان روسی در اثر برخورد قطعه یخ به سرش در حالی خبرساز می‌شود که در حادثه‌ای مشابه نیز یک فیلمبردار بازنشسته ۷۰ ساله اهل مسکو با نام «سرگئی لواشوف» در اثر برخورد یک قطعه یخ به سرش دچار شکستگی جمجمه و ضربه مغزی شد. او اکنون در بیمارستان بستری است و حالش وخیم گزارش شده است. همچنین هفته پیش نیز سقوط یک کارگر برف‌روب از یک ساختمان سه طبقه در مسکو، پایتخت روسیه خبرساز شده بود. این کارگر که از سقف این ساختمان به پایین سقوط کرد، با خوش شانسی از مرگ گریخت.

انتهای پیام/

بی احتیاطی کارگر برف روب فاجعه آفرید!

 

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
این که زنده موند... اخه تو ویدیو قطعه یخ کامل نیوفتاد رو سرش (خودتون ویدیو رو میبینید برا ما هم کامل بزارین دیگه...)
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۲:۵۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
انسانیت ببین از پدر این جوان که مسلمان هم نیست اما ...............
Iran (Islamic Republic of)
م.
۱۱:۱۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
چه بد شانس بود بیچاره