مردی که برق ۱۱۰۰۰ ولتی نیز او را نمی‌گیرد! +فیلم

مرد هندوستانی که به مرد برقی مشهور است ادعا می کند که برق نگرفتگی او هدیه‌ای از طرف خداوند است.

مردی که برق ۱۱۰۰۰ ولتی نیز او را نمی‌گیرد! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد هندوستانی که ادعا می‌کند که قادر است برق ۱۱۰۰۰ ولتی را به بدنش متصل کند به " رسانای الکتریکی انسانی" در این کشور معروف شده است. " نارش کومار" نخستین بار هنگامی که مشغول تعمیر یک بخاری برقی در خانه اش در منطقه " مظفرنگار" هندوستان بود به این مهارت عجیبش پی برد.

این مرد که ۴۲ سال دارد و در یک غسال خانه کار می‌کند و همچنین به پزشکان در انجام کالبدشکافی مردگان کمک می‌کند در این باره گفت: " من می‌توانم جریان برقی به قدرت ۱۱۰۰۰ ولت را که می‌تواند روشنایی ۵۰۰ خانه مسکونی را تامین کند از بدنم عبور دهم، بدون آنکه دچار برق گرفتگی شوم."

ویدئوی کوتاهی که توسط یکی از اعضای خانواده نارش و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه و منتشر شده است مهارت عجیب این مرد جوان را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که نارش با زبان خود یک سیم برق را لمس می‌کند.
نارش در حالی که با زبان خود این سیم برق را لمس می‌کند ادامه می‌دهد " خداوند به من قدرتی داده که هیچ کسی در جهان قادر به انجام آن نیست. "

بنا به ادعای نارش او ابتدا با ولتاژ‌های کمتر شروع به آموزش و تمرین این مهارت کرد. او افزود: " سرانجام من توانایی خودم را با ولتاژ ۲۴۰ ولتی و ۴۴۰ ولتی مورد آزمایش قرار دادم. کنجکاوی من بیشتر و بیشتر شد تا اینکه قادرم ولتاژ برقی با قدرت ۱۱۰۰۰ ولت را از بدنم عبور دهم. "

گفتنی است؛ در حالی که تماس با کمترین ولتاژ برق موجب مرگ انسان می‌شود، اعضای خانواده و همسایگان این مرد جوان از توانایی او که با تماس با ولتاژ برق ۱۱۰۰۰ ولتی دچار برق گرفتگی نمی‌شود شگفت زده شده اند.

انتهای پیام/

مهارت عجیب جوان هندوستانی در لمس جریان برق!

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Same
۲۰:۲۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
باز یه ویدیو ساختگی
که دو روز دیگه تکذیبیش صادر میشه