خارج کردن خلال دندان از قلب جوان چینی! +فیلم

مصرف مشروبات الکلی جوان چینی را که در حالت مستی اقدام به عملی عجیب کرده بود تا آستانه مرگ برد.

بلعیدن خلال دندان مرد مست را به دردسر بزرگی انداخت! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پزشکان جراح چینی طی یک عمل جراحی باز یک خلال دندان را از دهلیز قلب یک مرد ۲۹ ساله اهل این کشور خارج کردند. در اتفاقی عجیب این مرد جوان که به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبود اقدام به بلعیدن این خلال دندان کرده بود. این خلال دندان چوبی در دهلیز قلب این مرد گیر کرده بود که پزشکان طی یک عمل جراحی موفق به خارج کردن آن از بدن این بیمار شدند.

این مرد جوان که نام مستعارش " ژوئو" اعلام شده تحت یک عمل جراحی باز در تاریخ ۹ ژانویه در بیمارستانی در شهر " نانینگ" واقع در استان گوانگژی چین قرار گرفت و این خلال دندان از قلبش خارج گردید. او طی چهار سال دچار عفونت ریه و تب شدید شده بود، اما با وجود هزینه ۳۰۰۰۰ دلاری پزشکان قادر به درمان بیماری اش نشده بودند. در حالی که برخی پزشکان بیماری این مرد جوان را عفونت خون و برخی دیگر سرطان خون تشخیص داده بودند طی یک عمل جراحی که این مرد جوان به تازگی نجام داد پزشکان جراح متوجه شدند یک خلال دندان چوبی عامل مشکلات قلبی او بوده است.

جراحان یک خلال دندان ۲.۴ اینچی (۶ سانتی متری) را در دهلیز این مرد جوان پیدا کردند. اگرچه گیر کردن این خلال دندان در دهلیز سمت چپ این بیمار موجب شگفتی پزشکان شد، اما آن‌ها بر این باورند که احتمالا این جسم چوبی از راه دریچه هوا و سوراخ کردن دیواره ریه سمت راست بیمار وارد قلب او شده است.

"ژوئو " که قادر نبود به یاد بیاورد که این خلال دندان را قورت داده است به تلویزیون محلی گوانگژی گفت:: " عادتم این بود که هنگام مصرف مشوربات الکلی خلال دندان را در داخل لیوانم بیاندازم. من پیشتر یکبار خلال دندان را نیز قرت داده بودم، اما آن خلال دندان در گلویم گیر کرد و من با انگشتم توانستم آن را از گلویم خارج کنم. "

گفتنی است؛ پس از پایان موفقیت آمیز این عمل جراحی و خارج کردن خلال کردن توسط پزشکان این مرد جوان خود را یک خوش شانس نامید که هنوز زنده است.

انتهای پیام/

بلعیدن خلال دندان مرد جوان را به دردسر بزرگی انداخت!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.