اقدام باورنکردنی راننده مست در اتوبان! +فیلم

اقدام عجیب و باورنکردنی یک راننده مست در یکی از اتوبان‌های انگلیس خبرساز شد.

اقدام باورنکردنی راننده مست در اتوبان! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، راننده خاطی و قانون‌شکن انگلیسی که با مصرف مشروبات الکلی اقدام به رانندگی در خلاف جهت یکی از اتوبان‌های این کشور کرده بود، به ۱۸ ماه زندان محکوم شد. «لی جانسون» ۴۴ ساله در حالی که در خلاف اتوبان اقدام به رانندگی می‌کرد، به خودروی پلیس برخورد کرد. این حادثه در ساعت ۱۱.۳۰ دقیقه شب تاریخ ۱۵ دسامبر سال ۲۰۱۸ و در اتوبان M۴ انگلیس رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین امنیتی اتوبان تهیه شده است، جانسون را که با سرعت زیاد در جهت خلاف اتوبان در حال رانندگی است، نشان می‌دهد. خودروی ون او پس از برخورد با ماشین پلیس به موانع فیزیکی و نرده‌های نصب شده در حاشیه اتوبان برخورد کرد. همچنین ویدئویی که توسط دوربین داش‌کم خودروی پلیس تهیه شده است، نشان می‌دهد که هنگامی که پلیس قصد دارد خودروی جانسون را متوقف کند، این راننده از فاصله اندکی از خودروی پلیس عبور کرده و از تصادف شدید با خودروی پلیس می‌گریزد.

«گز داگتی»؛ سخنگوی پلیس محلی انگلیس در این باره گفت: «پلیس گزارشی در مورد رانندگی یک راننده در خلاف جهت اتوبان دریافت کرد و بلافاصله تصمیم گرفته شد تا این اتوبان را مسدود کند. دقایقی بعد مشاهده شد که خودروی ون قرمزرنگ به سمت پلیس در حرکت است. با وجود خطری که وجود داشت پلیس اقدام به توقف خودروی جانسون کرد و او که حالت عادی نداشت بعد از تصادف جزئی با خودروی پلیس و برخورد با گاردریل کنار اتوبان متوقف شد.»

گفتنی است؛ جانسون که اهل شرق لندن است پس از بازداشت توسط پلیس مشخص شد به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت عادی نبود. جانسون روز جمعه در دادگاه Crown Court حاضر شد و پس از اقرار به رانندگی خطرناک و مصرف الکل و رانندگی بدون داشتن بیمه نامه به ۱۸ ماه زندان محکوم شد.

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که راننده مست در اتوبان رقم زد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.