لحظه دلهره آور فرود هواپیمای مسافربری در طوفان شدید +فیلم

طوفان شدید صحنه‌ای دلهره‌آور را حین فرود یک فروند هواپمای مسافربری در فرودگاهی در انگلیس رقم زد.

لحظه دلهره آور فرود هواپیمای مسافربری + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است، لحظه دلهره‌آور فرود یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط هواپیمایی انگلیس را در یکی از فرودگاه‌های این کشور به تصویر می‌کشد. خلبان این هواپیمای مسافربری هنگامی که قصد داشت این هواپیما را در فرودگاه «هیترو» لندن روی زمین بنشاند، در اثر طوفان اریک و وزش باد شدید دچار مشکل شد و تصمیم به بلند شدن مجدد از روی باند گرفت.

ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، لحظه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود در لحظه‌ای که هواپیما به باند نزدیک می‌شود، ناگهان هواپیما در اثر باد شدید دچار مشکل شده و با وجود تماس چرخ‌های هواپیما با باند فرودگاه، خلبان تصمیم می‌گیرد دوباره به آسمان پرواز کند و از فرود منصرف می‌شود. در لحظه فرود هواپیما سرعت باد ۷۰ مایل بر ساعت بود. این هواپیما از حیدرآباد هندوستان به پرواز درآمده بود و قرار بود در فرودگاه هیترو لندن بر زمین بنشیند.

در لحظه فرود هواپیما طوفانی موسوم به اریک انگلیس و ایرلند را درنوردیده بود. این طوفان و وزش باد شدید موجب سقوط یک درخت و کشته شدن یک عابر پیاده در یکی از جاده‌های انگلیس شده بود.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های اجتماعی با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری از کاربران مهارت این خلبان را ستودند و او را یک قهرمان نامیدند.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که وقوع طوفان موجب اخلال در فرود هواپیما‌ها در فرودگاه‌های انگلیس می‌شود. چندی پیش نیز ویدئویی از مهارت دو خلبان که موفق شدند بودند حین طوفان و وزش باد شدید با سرعت بیش از ۵۰ مایل بر ساعت (۸۰ کلیومتر بر ساعت) دو هواپیما را روی باند فرودگاهی در این کشور بنشانند تبدیل به ویدئویی داغ شد.

انتهای پیام/

مهارت خلبان حین وقوع طوفان در فرودگاه!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۷
سرعت باد در هوانوردی با واحد نات بیان می شود نه مایل. ما هم در ایران خلبانان ماهری داریم که گمنام هستند ولی فقط حوادث رو رسانه ای میکنیم!!! حتی در مورد متخصصین گمنام و بسیار پرتلاش مراقبت پرواز حتی یک گزارش از خدمات و مشکلات معیشتی آنها نسبت به میزان مسولیت و استرسهای شغلی آنها رسانه ای نمی شود ولی در حوادث همه انگشتها میره به سمت برجهای مراقبت پرواز!!! راستی چرا اینطوریه؟!! بهر حال ممنون از اطلاع رسانی شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۷
اينم نتيجه تجربه و مهارت