حمله گاوها به سوپرمارکتی در هنگ کنگ ! +فیلم

حمله گاوهای وحشی به سوپرمارکتی در هنگ کنگ موجب وحشت کارکنان و مشتریان سوپرمارکت شد.

حمله گاوها به سوپرمارکتی در هنگ کنگ ! + فیلم////// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ورود ناگهانی چند راس گاو وحشی به یکی از سوپرمارکت‌های هنگ کنگ خبرساز شد. کارکنان و فروشندگان این سوپرمارکت که ناگهان با این مهمانان ناخوانده مواجه شده بودند مجبور به فرار شده و فروشگاه را ترک کردند. ویدئویی که توسط یکی از فروشندگان این فروشگاه و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است گاو‌های وحشی را در داخل فروشگاهی در جزیره لانتانو " هنگ کنگ نشان می‌دهد.

در این ویدئو گاو‌ها در حال خوردن میوه و سبزی‌های داخل فروشگاه دیده می‌شوند. کارکنان و فروشندگان این سوپرمارکت بزرگ که قادر به بیرون کردن این چند راس گاو نبودند از راه دور نظاره‌گر به هم ریختن فروشگاه توسط این حیوانات شدند و تنها از آن‌ها فیلم و عکس تهیه کردند.

این حادثه سه شنبه شب در شهر " موی وو " جزیره لانتانو رخ داد. در حالی که این اتفاق برای برخی جالب بود، یکی از اعضای انجمن بوفالوی لانتانو در این باره گفت که این صحنه بازگوی این مسئله است که چگونه فعالیت‌های انسانی موجب ایجاد تغییر در رفتار این حیوانات شده است. در حالی دپارتمان کشاورزی، ماهیگیری و حفاظت از منابع طبیعی هنگ کنگ تلاش کرد که این اتفاق را تنها یک حادثه قلمداد کند و از شدت نگرانی‌ها بکاهد که یکشنبه شب نیز دو راس گاو ناگهان وارد یک سوپرمارکت شده و موجب تعطیلی آن شدند.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که هجوم ناگهانی حیوانات به داخل مناطق شهری خبرساز می‌شود. سال گذشته نیز ورود ناگهانی دو گراز به مدرسه‌ای در ژاپن خبرساز شده بود. این دو گراز وحشی با ورود ناگهانی خود به مدرسه ای در شهر "کیوتو" ژاپن موجب ترس و وحشت دانش آموزان و اختلال در برگزاری امتحان دانش آموزان شدند. کارشناسان محلی گسترش شهرنشینی و ورود انسان به محدوده زندگی گرازها را موجب وقوع این حادثه و حوادث مشابه دانسته بودند.

انتهای پیام/

فرار کارمندان سوپرمارکت با ورود مهامان ناخوانده!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.