برگزاری حدود ۳۰ مجمع انتخاباتی طی ۲۴ ماه در کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری حدود ۳۰ مجمع انتخاباتی طی ۲۴ ماه اخیر در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع انتخاباتی رییس هیئت تکواندو استان کرمان خطاب به رییس فدراسیون گفت: سیدمحمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو یکی از دلاورمردان حوزه ورزش است که نام این بزرگوار با بحث تکواندو عجین شده است.

 وی ضمن خداقوت به وی برای برنامه‌های پیش رو، ابراز امیدواری کرد: شاهد موفقیت‌های مجدد تکواندو در اُلمپیک ۲۰۲۰ باشیم.

امیری خراسانی در بخش دیگری از سخنانش افزود: از ابتدای حضورم در رأس ورزش استان، تاکنون حدود ۳۰ مجمع انتخاباتی برگزار شده است.

وی به همدلی خانواده‌ی تکواندو در کرمان اشاره و تصریح کرد: ورزش تکواندو در استان کرمان بک گراند و سابقه‌ی خیلی خوب و روشنی دارد و انتظار ما این است به لطف خداوند، با کمک‌های فدراسیون و حمایت‌های استانی مجددا شاهد موفقیت‌های مثبت تری در این رشته‌ی ورزشی باشیم.

امیری خراسانی با اعلام اینکه اُلمپیک ۲۰۲۰، ۲۰۲۴، ۲۰۲۸ را در پیش رو داریم، یادآور شد: باید کاری کنیم تا از کرمان برای این رقابت‌ها ورزشکارانی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از تلاش های ابراهیمی، رییس اسبق هیئت تکواندوی استان در مدت زمان تصدی گریشان قدردانی کرد و بیان داشت: وی از معدود روسایی بودند که به محض شنیدن شرایط (قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان)، خودشان با خوشحالی و شهامت از ریاست کنار رفتند و اعلام کردند که تابع قانونند.

امیری خراسانی به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد گام دوم انقلاب به ویژه استفاده از جوانان در امور اشاره کرد و گفت: هم اکنون چندین هیئت داریم که روسای جوانی در رأس آن‌ها با انگیزه بالا کار‌ها را پیگیری می‌کنند و تاکنون اتفاقات خوبی هم افتاده است و خواهد افتاد.

وی به جوانان توصیه کرد: با توکل بر خدا و استفاده از تجارب پیشکسوتان امور ورزشی خود را پیگیری کنند.

امیری خراسانی با بیان اینکه به دنبال موفقیت همه‌ی رشته‌های ورزشی به ویژه رشته‌های اُلمپیکی و در رأس آن‌ها رشته تکواندو هستیم، از پیشکسوتان این رشته‌ی ورزشی نیز خواست: همواره در کنار جوانان باشند تا با همدلی و اتحاد سبب کسب موفقیت و ایجاد افتخار برای نظام و کشور باشند.

انتهای پیام/ب

مجمع انتخاباتی رییس هیئت تکواندو استان کرمان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار