چگونه فضای منزلمان را بزرگتر جلوه دهیم؟

آینه کارآیی‌هایی فرای تصور ما دارد و فقط به یک مدل در اتاق خواب خلاصه نمی‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نور و روشنایی، از مهم‌ترین عناصر در طراحی داخلی و دکوراسیون هستند. به این دلیل که نور کیفیت زندگی در یک فضا را بسیار تحت الشعاع خود قرار داده و همان قدر که وجودش موثر و ضروری است، فقدانش سبب ایجاد مشکلات بسیاری خواهد بود.

وجود نور لازمه هر فضایی است، اما مشکل از آن جا شروع می‌شود که نمی‌توانیم نور طبیعی را وارد منزل خود کنیم و نورپردازی مصنوعی نیز هزینه زیادی دربرخواهد داشت. کارشناسان راهکار‌های مدرن و حرفه‌ای را در اختیار ما گذاشته اند تا بتوانیم به بهترین شکل این کار را انجام دهیم. از نظر آنها، آینه و شیشه دو گزینه بسیار مناسب خواهند بود. آینه کارآیی‌هایی فرای تصور ما دارد و فقط به یک مدل در اتاق خواب خلاصه نمی‌شود. به طور کلی آینه‌های دکوراتیو را در دسته‌های زیر می‌توانیم قرار دهیم:

آینه کنسول در دکوراسیون

چگونه فضای منزلمان را بزرگتر جلوه دهیم؟

آینه کنسول از زیباترین و شیک‌ترین عناصر دکوراتیو در معماری داخلی است. از ویژگی‌های آن می‌توان به این اشاره کرد که در عین دکوراتیو بودن، کاربردی نیز هست و می‌تواند برای شما به عنوان کمد و یا میز مورد استفاده قرار بگیرد. بر خلاف تصور همه، میز کنسول فقط مربوط به فضا‌های کلاسیک نیست، بلکه با استفاده از مدل‌ها و طرح‌های مدرن در هر دکوراسیونی می‌توانید از آن بهره ببرید.

آینه‌های دیوارپوش در دکوراسیون داخلی

چگونه فضای منزلمان را بزرگتر جلوه دهیم؟
مشکلی که اکثر ما با دیوار‌های منزلمان داریم این است که به نظر خالی می‌آیند و نمی‌توانیم استفاده مفیدی از آن‌ها داشته باشیم. مشاوران ناطقی گلس به شما پیشنهاد می‌دهند که اگر از رنگ، کاغذدیواری و شلف‌های دیواری خسته شده اید و دنبال طراحی خاص برای خانه خود هستید از آینه‌های دیوار پوش استفاده کنید. این دیوارپوش‌ها در عین شیک بودن با انعکاس نور، روشنایی فضای شما را افزایش می‌دهند بنابراین برای آپارتمان‌های کوچک گزینه‌های بسیار ایده آلی هستند. می‌توانید مدل ها، طرح‌ها و رنگ‌های مختلف آن را بررسی کرده و مناسب‌ترین را انتخاب نمایید.

ساعت از جنس آینه

چگونه فضای منزلمان را بزرگتر جلوه دهیم؟

از ایده‌های مدرن و شیک در دکوراسیون داخلی که امروزه طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب نموده می‌توان به ساعت‌هایی از جنس آینه اشاره کرد. این ساعت‌ها نیز علاوه بر کاربردی بودن، عنصر تزیینی برای فضا هم محسوب می‌شوند. اگر در ارتفاع مناسب آن‌ها را نصب کنید با مشکل دید و خواندن ساعت مواجه نخواهید بود.


بیشتر بخوانید:دکوراسیون آشپزخانه به سبک‌های جدید و پرطرفدار


شیشه رومیزی

چگونه فضای منزلمان را بزرگتر جلوه دهیم؟
شیشه از دیرباز متریال مورد علاقه طراحان و دکوراتور‌ها بوده و با پیش رفت تکنولوژی در برش و ایجاد طرح رو روی انوع شیشه این علاقه به ایجاد ایده‌هایی ناب و زیبا تبدیل گشته است. ساده‌ترین استفاده از شیشه را می‌توان استفاده به عنوان میز نام برد که گرچه قدیمی است، اما هنوز هم می‌تواند در خانه‌های شما بدرخشد.

سینک دستشویی شیشه‌ای

چگونه فضای منزلمان را بزرگتر جلوه دهیم؟

از ایده‌های جدید و خاص شرکت ناطقی گلس می‌توان سینک ظرفشویی شیشه‌ای را نام برد. ممکن است در برخورد اول با سوالات زیادی مانند سخت بودن تمیزکاری و یا شکستن آن به ذهنتان برسد، اما باید به شما بگویم که نه تنها دردسر‌های گفته شده را برای شما نخواهد داشت، بلکه به مرور زمان متوجه خاص بودن و استفاده راحت آن خواهید شد. اگر سرویس بهداشتی کوچکی در خانه دارید این گزینه فضای شما را بسیار تغییر خواهد داد.

شیشه حکاکی شده

چگونه فضای منزلمان را بزرگتر جلوه دهیم؟


بیشتر بخوانید:مهمترین اشتباهات در دکوراسیون داخلی که نمی‌دانستید + تصاویر


جدیدترین تکنولوژی بر روی شیشه حکاکی کردن آن است که با انواع طرح‌ها و نقش‌ها همراه است. شما می‌توانید متناسب با سبک دکوراسیون خود، طرح‌های مدرن و یا پر نقش و نگار را انتخاب کرده و در فضا خانه استفاده کنید. این نوع شیشه‌ها نیز علاوه بر دکوراتیو بودن، با انعکاس نور روشنایی فضای شما را افزایش خواهد داد.

منبع:  چیدانه

انتهای پیام/

بزرگتر جلوه دادن خانه، شیشه و آینه دو دوست قدیمی!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار