عقرب غول پیکر مسافران هواپیما را به وحشت انداخت! +فیلم

آویزان شدن یک عقرب غول پیکر از سقف یک هواپیمای مسافربری موجب رعب و وحشت مسافران شد.

عقرب غول پیکر مسافران هواپیما را به وحشت انداخت! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رویت عقرب غول پیکر از سقف یک هواپیمای مسافربری موجب رعب و وحشت مسافران شد. این اتفاق بعد از ظهر روز پنجشنبه و در پرواز شرکت هواپیمایی Lion Air اندونزی به مقصد جاکارتا و هنگام فرود هواپیما در فرودگاه رخ داد. یکی از مسافران زن که در صندلی ردیف ۱۹ هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ نشسته بود، ناگهان متوجه این جاندار سمی که بر روی سقف کابین مسافران هواپیما آویزان بود، شد.

این عقرب غول پیکر که در حال خزیدن روی سقف هواپیما بود، لحظاتی بعد در میان شکاف سقف هواپیما ناپدید شد. این عقرب سیاه ۱۲ اینچی که شبیه به عقرب سمی جنگل‌های آسیا بود، یکی از تهاجمی‌ترین عقرب‌هایی است که بیشتر در اندونزی یافت می‌شود و گزش قربانیان خود مشهور است.

یکی از شاهدان عینی با نام «کریم تاسلین» در این باره گفت: «پس از آنکه هواپیما فرود آمد، یکی از مسافران در حال برداشتن وسایل خود از سقف هواپیما بود که ناگهان متوجه این عقرب شد. این عقرب دقیقاً در بالای صندلی ما و روی سقف هوایپما آویزان بود. من در ردیف ۱۹ با دو مسافر دیگر که یک زوج سالخورده بودند، نشسته بودم. هنگامی که ما عقرب را دیدیم بلافاصله و با سرعت صندلی خود را ترک کردیم.

پس از این حادثه خدمه هواپیما جستجو‌های خود برای پیدا کردن عقرب را آغاز کردند اما تلاش آن‌ها به دلیل ناپدیدشدن این عقرب در سقف هواپیما ناکام ماند.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که رویت یک جانور در داخل هواپیما موجب وحشت مسافران می‌شود. سال ۲۰۱۶ نیز رویت یک مار سمی در داخل هواپیمای مکزیکوسیتی موجب ترس و وحشت مسافران داخل هواپیما شد. خدمه هواپیما مار را در داخل یک پتو قرار دادند و پس از فرود هواپیما مار را به داخل فرودگاه منتقل کردند.

انتهای پیام/

عقرب سیاه هواپیما را بهم ریخت!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
همچین غول پیکرم به نظر نمیرسیدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۳۰ بهمن ۱۳۹۷
بیشتر به رتیل میخوره....
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۷:۱۸ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
عقرب جان اشکالی نداره
وقتی میفتی رو یکی
الکی نیش نزن
Iran (Islamic Republic of)
Ft
۱۴:۱۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
اگه من بودم سکته رو میزدم
Iran (Islamic Republic of)
Ft
۱۴:۱۴ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
اگه من بودم سکته رو میزدم