المپیاد ورزشی ۲ روزه معلولان استان بوشهر برگزار می‌شود

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: المپیاد ورزشی ۲ روزه معلولان استان بوشهر برگزار می‌شود.

المپیاد ورزشی ۲ روزه معلولان استان بوشهر برگزار می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس برزگرزاده در نشست کارگروه اجتماعی و فرهنگی استان بوشهر با ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی استان بوشهر افزود: توجه به مسایل اجتماعی و فرهنگی و توسعه زیرساخت‌ها در این عرصه‌ها امری مهم و ارزشمند است و امیدوارم با همکاری دستگاه‌های ذیربط به اهداف و نتایج مورد نظر برسیم.

وی بیان کرد: مساله کم‌تحرکی از معضلات و مشکلات اساسی در جامعه امروزی است و به ویژه در استان بوشهر نیاز است که با ارائه راهکار‌های لازم در راستای ترغیب و تشویق مردم به سمت ورزش اهتمام ورزیم.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر یادآور شد: بر اساس تحقیقات به عمل آمده استان بوشهر در زمینه کم‌تحرکی در رتبه نخست کشور است و همچنین ۴۲ درصد از مرگ و میر‌ها بر اثر بیماری‌های قلبی و عروقی است که ارتباط مستقیمی با سبک زندگی دارد.

برزگرزاده تصریح کرد: پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری، شنا، ورزش‌ها و بازی‌ها و تفریحات سالم از راهکار‌های عملی مقابله با کم‌تحرکی است که امیدوارم با فرهنگ‌سازی و با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم، شاهد تحرک بیشتر مردم و در نتیجه سلامتی شهروندان باشیم.

وی از برگزاری المپیاد ورزشی ۲ روزه معلولان استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: با برنامه‌ریزی انجام گرفته، المپیاد ۲ روزه ورزشی معلولان استان با مشارکت تعداد قابل توجهی از معلولان در رشته‌های ورزشی متناسب با معلولان در اسفندماه سال جاری در استان بوشهر برگزار می‌شود.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر یادآور شد: ایجاد تحرک بیشتر در بین معلولان و افزایش نشاط و امید در این قشر از اهداف برگزاری این المپیاد است که امیدوارم با کیفیت مطلوبی برگزار شود.

انتهای پیام/م

استان بوشهر کم‌تحرک ترین استان کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.