اعلام برگزیدگان جشنواره ملی حرکت در مشهد

مراسم پایانی نهمین جشنواره ملی "حرکت" با معرفی برگزیدگان دانشگاهی در مشهد برگزار شد.

اعلام برگزیدگان جشنواره ملی حرکت در مشهد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،محمد هادی عسکری مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  با حضور در مراسم معرفی و تقدیر از انجمن‌های علمی برتر دانشگاه فردوسی و برگزیدگان نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت در مشهد گفت: با رویکرد ایجاد نسل دوم در انجمن‌های علمی دانشجویی باید بازنگری در روش دانشگاه‌های سنتی انجام شود و به سوی مساله محور بودن دانشجویان حرکت کنیم.

محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد نیز گفت: سیاست دانشگاه بر این است تا ارتباط علمی دانشجویان و استادان محکم‌تر شود و بر همین اساس طرح‌های برون دانشگاهی را مورد حمایت ویژه قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه جهت گیری و کیفیت انجمن‌های علمی و فرهنگی باید به سوی ایجاد هسته شرکت‌های نوآور در دانش باشد، ادامه داد: با مهارت افزایی و ایجاد ظرفیت علمی مناسب در شرکت‌های دانش بنیان مشکل دانشجویان در زمان دانش آموختگی حل می‌شود و صاحبان مشاغل و کسب کار آن‌ها را جذب می‌نمایند.

همچنین محمدعلی هراتی دبیرشورای انجمن‌های علمی دانشجویی نیز در این مراسم گفت: هفتاد انجمن فعال دانشگاه فردوسی مشهد بیش از چهار هزار عضو دارد که در ۱۱۸۶ عنوان برنامه شامل مسابقات، همایش ها، نشست ها، مناظرات فعالیت داشته اند.

وی افزود: دانشکده مهندسی با ۲۳۸ عنوان برنامه در صدر و دانشکده علوم ورزشی با پنج عنوان برنامه در رتبه آخر این انجمن‌ها قرار دارد.

دبیرشورای انجمن‌های علمی دانشجویی با اشاره به حضور فعال انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد در فعالیت‌های کشوری تصریح کرد: در جشنواره ملی حرکت که در شهر اصفهان برگزار شد، به ۱۳ مقام برتر دست یافتیم.

مراسم پایانی نهمین جشنواره دانشگاهی حرکت با هدف شناسایی انجمن‌های علمی فعال دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد و تقدیر از آنان در تالار دکتر رحیمی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

انتهای پیام//م. ن


معرفی برترین‌های جشنواره ملی "حرکت" در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.