انجام بیش از ۶ هزار مورد MRI در بیمارستان آتیه همدان

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان گفت: با راه اندازی دستگاه MRI در بیمارستان آتیه همدان 6 هزار و ۵۰۸ مورد MRI در این بیمارستان انجام شده است.

انجام ۶ هزار و ۵۰۸ مورد «MRI» در بیمارستان آتیه همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیرضا صفری، مدیر درمان تامین اجتماعی همدان به انجام ۸ هزار و ۹۵ مورد سونوگرافی در ۹ ماهه امسال در مراکز درمانی تامین اجتماعی همدان اشاره کرد و افزود: سال گذشته ۶ هزار و ۷۲۶ مورد سونوگرافی انجام شده بود که امسال ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی از انجام ۶ هزار و ۵۰۸ مورد MRI با راه‌اندازی دستگاه MRI در بیمارستان آتیه همدان خبر داد و گفت: امسال ۳ هزار و ۳۸۵ مورد سی تی اسکن انجام شده که ۵۹ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان با اشاره به انجام ۱۶ هزار و ۴۰۱ مورد عمل جراحی که این تعداد در سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۰۰ مورد بود، افزود: امسال ۱۲ درصد اعمال جراحی در مراکز درمانی تامین اجتماعی افزایش داشته است.

صفری با بیان اینکه امسال ۷ هزار و ۵۹ مورد زایمان در بیمارستان‌های تامین اجتماعی انجام شده است گفت: سال گذشته این تعداد ۶ هزار و ۶۵۹ مورد بود که امسال ۶ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به بستری ۳۰ هزار و ۱۳۲ بیمار طی امسال در همدان که ۱۲ درصدافزایش داشته است، اظهار داشت: سال گذشته ۲۶ هزار و ۸۵۹ بیمار در مراکز درمانی تامین اجتماعی بستری شده بودند.

مدیر درمان تامین اجتماعی همدان بیان کرد: امسال مراکز درمانی تامین اجتماعی ۸۰.۴ درصد اشغال تخت را داشته‌اند که ۵ درصد رشد را نسبت به ۷۵.۱ درصد سال گذشته شاهد هستیم.

انتهای پیام/ب

۶ هزار و ۵۰۸ مورد MRI در بیمارستان آتیه همدان انجام شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.