اجرای ۷ طرح کلان در دستور کار سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت:برای استقبال از سال جدید بیش از هفت طرح کلان در دستور کار سازمان پارک‌ها قرار گرفته که در داخل و حتی حومه شهر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فروغ مرتضایی‌نژاد مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان اظهارکرد: گل‌های فصل همچون آلاله پرپر، سیکلمن، شمعدانی آویز، بگونیا، کالانکوئه و شب بو از جمله گونه هایی است که در آستانه سال جدید در محور گردشگری چهارباغ کاشت می‌شود.

وی تصریح کرد: برای استقبال از سال جدید بیش از هفت طرح کلان در دستور کار سازمان پارک‌ها قرار گرفته که در داخل و حتی حومه شهر انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه اقدامات ویژه‌ای در جای جای شهر در دست انجام است، گفت: برای چهارباغ عباسی پروژه‌هایی در دست اقدام داریم، حتی نوع گونه گل‌ و گیاهان متناسب با بحث‌های نوستالژی و تاریخی شهر اصفهان است که منظر زیبای آن را شهروندان در آستانه نوروز مشاهده خواهند کرد.

وی ادامه داد: برای محور میانی چهارباغ فراخوان اعلام شده که مطابق با برنامه تاریخی و متناسب با مباحث میراثی اقدامات لازم صورت گیرد.

مرتضایی‌نژاد با بیان اینکه بازبینی فضای گل و گیاه میدان امام علی (ع) در دستور کار قرار گرفته است، افزود: برای محل جدید نمایشگاه بزرگ اصفهان طراحی‌های ویژه‌ای انجام می‌شود، همچنین بازار گل و گیاه واقع در باغ تندرستی از دیگر پروژه‌های در دست اجرا در سازمان پارک‌ها به شمار می‌رود.

وی اظهارکرد: بخش بازار گل و گیاه قرار است تا دو سال آینده به باغ تندرستی منتقل شود، البته در محل جدید عملیات اجرایی مربوط به فضای سبز آن آغاز شده و تا چند ماه آینده به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه در برخی از مناطق شهر عملیات هرس درختان آغاز شده است و تا نیمه اسفندماه ادامه خواهد داشت، گفت: از آن زمان شهروندان شاهد گل‌ها و گیاهان بهاری خواهند بود که برای استقبال از نوروز ۹۸ شهر را متحول می‌کنند. 

 

انتهای پیام/م 

 

کاشت ۲۵ هزار گونه‌ گیاهی در چهارباغ عباسی

برچسب ها: شهرداری ، فضای سبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار