رشد ۱۰ درصدی شارژ غیرحضوری من کارت در مشهد

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت:حدود ۱۰ درصد از تراکنش‌های شارژ من کارت به شکل غیرحضوری و الکترونیک انجام می‌شود.

رشد ۱۰ درصدی شارژ غیرحضوری من کارت در مشهد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدجواد رجائیان مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: امسال نصب دستگاه‌های الکترونیکی شارژ من‌کارت در ایستگاه‌های قطارشهری و در کنار برخی از باجه‌های پرتردد خدمات شارژ آغاز شد و اطلاع‌رسانی درباره نحوه استفاده و ویژگی‌های این دستگاه‌ها نیز صورت گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تا پایان سال ۱۳۹۷ شهروندان می‌توانند با شارژ کارت شهروندی خود با استفاده از روش‌های غیرحضوری از ۵ درصد شارژ بیشتر نیز بهره‌مند شوند.

مدیر عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: در حال حاضر شهروندان می‌توانند با روش‌های مختلف از جمله استفاده از دستگاه شارژ خودکار یا نصب نرم‌افزار شارژ موبایلی و یا تعویض سیم‌کارت ایرانسل به سیم‌کارت کیپادی (کیف پول الکترونیکی) از خدمات شارژ غیرحضوری بهره‌مند شوند.

رجائیان افزود: بر پایه آخرین اطلاعات در حال حاضر تعداد ۱۴۶ دستگاه خودشارژ در نقاط مختلف شهر فعال است و حدود ۱۸۰ هزار نفر از شهروندان مشهدی، نرم‌افزار موبایلی شارژ من‌کارت را نصب کرده‌اند. تعداد کاربران فعال کیپاد (کیف پول الکترونیک) نیز ۳۵ هزار نفر است. تعداد ۴۱ دستگاه TVM نیز در ایستگاه‌های قطارشهری و اتوبوسرانی در دسترس شهروندان است.

وی با اشاره به میزان استفاده شهروندان از خدمات غیرحضوری شارژ من کارت تصریح کرد: حدود ۱۰ درصد از تراکنش‌های شارژ به شکل غیرحضوری و الکترونیک انجام می‌شود که سهم دستگاه‌های خودکار شارژ، ۷ درصد و میزان استفاده از نرم‌افزار موبایلی حدود ۳ درصد است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد با اشاره به برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های استفاده شهروندان از شارژ‌های غیرحضوری گفت: عدم نیاز به پول خرد، عدم نیاز به ایستادن در صف و انجام شارژ در هر مکان و زمان، از مهم‌ترین ویژگی‌های شارژ من‌کارت به روش غیرحضوری است.

شهروندان عزیز می‌توانند نرم‌افزار شارژ غیرحضوری من‌کارت و یا کیف پول الکترونیک (کیپاد) را با مراجعه به آدرس اینترنتی www.mobile.mashhad.ir بر روی گوشی خود نصب نمایند. همچنین شماره تلفن ۳۱۲۹۱۵۱۳ پاسخگوی همشهریان گرامی است.

انتهای پیام//م. ن


استقبال مشهدی‌ها از شارژ غیرحضوری من کارت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار