اسکورت هواپیمای «محمد بن سلمان» توسط جنگنده‌‌های پاکستانی +فیلم

ویدئویی از اسکورت هواپیمای ولیعهد سعودی توسط ۶ جنگنده پاکستانی هنگام عزیمت وی به اسلام آباد، توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.

اسکورت عجیب هواپیمای «محمد بن سلمان» توسط جنگنده‌های پاکستانی +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد بن سلمان از زمانی که به عنوان ولیعهد عربستان سعودی انتخاب شده، در تلاش است با سفرهای پیاپی به کشورهای مختلف، اندکی از نفرتی که عربستان سعودی در اذهان عمومی دارد را کاهش دهد.

در همین راستا به تازگی محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به اسلام آباد سفر کرده تا با مقامات پاکستانی وارد مذاکره شود. یکی از اتفاقات قابل توجه این سفر بن سلمان اسکورت هواپیمای بن‌سلمان توسط ۶ جنگنده پاکستانی است.

گفتنی است؛ مقامات عربستان سعودی علیرغم این که تلاش می‌کنند چهره خوب و متمدنانه‌ای از این کشور در رسانه‌های جهانی نشان دهند، اما هر روزه با کشتار ده‌ها و صدها کودک یمنی در نگاه عموم مردم جهان منفورتر می‌شوند. در ادامه ویدئوی مربوط به اسکورت هواپیمای «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی توسط ۶ جنگنده پاکستانی هنگام عزیمت وی به اسلام آباد را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اسکورت هواپیمای ولیعهد سعودی +فیلم

برچسب ها: عربستان ، بن سلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید
۱۱:۱۱ ۰۳ اسفند ۱۳۹۷
این سنت خداوند است . قارون وقتی با نوکران و خدمتگزارانش و کلید گنجهایش که هر کدام را چند مرد قوی حمل میکردند وارد مردم شد همه به ثروت و قدرت او حسادت کردند و در این زمان خداوند قدرت خود را به نمایش داد و قارون و تمام پول و ثروت و وکرش را جلوی چشم مردم با دعای ولی خداوند درون زمین بلعیده شدند و مردمی که لحظه قبل حسادت می کردند همه از اینکه جای قارون نیستند خدا رو شکر کردند .
بن سلمان که در حد قارون نیست و اموال و قدرتش هم در حد و نیست . انشاالله همه ما منتظریم که خداوند انتقام خونهای مظلومان یمنی و سوری و میانماری و عراقی و ایرانی و ... را از این سفاکان بی دین و بی اخلاق و انسانیت بگیرد و البته جوانان ایران زمین خوشحال میشوند که ابزار این انتقام شوند .
خداوند در کمین است
آخرین اخبار