تجمع اعضای جنبش‌های جوان چپگرا در حمایت از مادورو

اعضای جنبش‌های جوان چپگرا از سراسر جهان در حمایت از نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور قانونی ونزوئلا، به کاراکاس رفتند.

تجمع اعضای جنبش‌های جوان چپ گرا در حمایت از مادوروبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اعضای جنبش‌های جوان چپگرا از سراسر جهان به کاراکاس آمده اند تا با برگزاری تجمعی حمایت خود را از نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور قانونی ونزوئلا اعلام کنند.

خبرنگار اسپوتنیک در کاراکاس گفت: اعضای ارشد جبش‌های جوان چپگرا که از ۴۰ کشور جهان از قاره‌های اروپا، آسیا، آفریقا، آمریکای شمالی و لاتین هستند در نخستین روز حضور خود در کاراکاس با مقامات حزب حاکم این کشور دیدار کردند.

یکی از مقامات پارلمان ونزوئلا که در این مراسم حضور داشت، گفت: برای ما بسیار حائز اهمیت است که از کشور‌های دوردست در آفریقا و آسیا و سایر مناطق جهان برای حمایت از دولت فعلی آمده‌اند. آن‌ها با حضور در کاراکاس ضمن اعلام حمایت، نشان دادند ما در مقابله با سیاست‌های خصمانه آمریکا تنها نیستیم و و در کشور‌های مختلف جهان گروه‌هایی هستند که از ما پشتیبانی می‌کنند.

بحران ونزوئلا در ماه ژانویه سال جاری پس از آن آغاز شد که خوآن گوایدو، رئیس پارلمان ملی ونزوئلا و سردسته مخالفان این کشور خود را رئیس جمهور موقت معرفی کرد و خواستار کناره گیری مادورو شد. آمریکا و برخی کشور‌های آمریکای لاتین و اروپا به سرعت گوآیدو را به عنوان رئیس جمهور موقت به رسمیت شناختند. این در حالی بود که کشور‌های بزرگی همچون چین، روسیه و ایران از رئیس‌جمهور قانونی مادورو حمایت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار