نگاه مدیریت استان در خصوص توزیع آب در بخش های مختلف عادلانه است

استاندار اصفهان گفت:نگاه مدیریت استان در خصوص توزیع آب در بخش های مختلف عادلانه است و بایستی با همکاری و همدلی خوب بین نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مدیران استان در جهت حل مشکلات قدم برداریم.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان در جلسه کارگروه سازگاری با کم آبی استان اظهار کرد: تمام هم و غم مدیران استان حل مشکل آب است و برای مرتفع شدن این مشکل بیشترین وقت مدیریت ارشد استان به آن اختصاص یافته است.
استاندار اصفهان افزود: نگاه مدیریت استان در خصوص توزیع آب در بخش های مختلف عادلانه است و بایستی با همکاری و همدلی خوب بین نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و مدیران استان در جهت حل مشکلات قدم برداریم.

رضایی به افزایش بارش ها در سال آبی جاری و جدول پیش بینی نحوه توزیع آب اشاره کرد و افزود: باید در شورای ۱۵ نفره متشکل از صنف کشاورزان، جهادکشاورزی و آب منطقه ای هماهنگی لازم برای توزیع آب در زمان های مختلف صورت گیرد.

استانداراصفهان به ساماندهی رودخانه زاینده رود نیز اشاره کرد و افزود: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری باید در جلسه ای کارشناسی با حضور مسئولان و مدیران مربوطه و صنف کشاورزان نقشه راه ساماندهی رودخانه زاینده رود را مشخص کند و با برآورد هزینه و همچنین نحوه  اجرای این طرح نسبت به ساماندهی رودخانه زاینده رود در اولین فرصت اقدام شود. 

 

انتهای پیام/م 

 

نقشه راه ساماندهی رودخانه باید مشخص شود

برچسب ها: استانداری ، بحران آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.