دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در شهر بوشهر

فردی که با جعل عنوان، از شهروندان بوشهری ۶ فقره کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در شهر بوشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: یک کلاهبردار حرفه‌ای با عناوین مختلف مانند مدیر شرکت فلات قاره، کارمند استانداری، نماینده خرید سازمان برنامه و بودجه و ...، افراد طعمه خود را که بیشتر بانوان بودند، شناسایی کرده و با اظهار به داشتن  شماره حساب بانکی و اعتبار در بانک‌ها، امکان دریافت وام برای متقاضیان را فراهم می‌کرده و با جلب اعتماد این افراد مبالغی بین سه تا هفت میلیون تومان از آنان می‌گرفته است.

سرهنگ جوشن سهرابی افزود: این فرد پس از دریافت وجه نقد از افراد دیگر جوابگوی تماس‌های تلفنی آنها نبوده و با این روش کلاهبرداری می‌کرده است.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی هویت فرد کلاهبردار، او را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی بوشهر با بیان اینکه متهم هنگام بازجویی به ۶ فقره کلاهبرداری با همین روش اعتراف کرده است، عنوان کرد: وی با صدور قرار بازداشت موقت مرجع قضایی  به زندان منتقل شد.

سرهنگ سهرابی از مردم درخواست کرد فریب ترفند و شگرد این افراد را نخورند و در صورت برخورد با چنین افرادی موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

کلاهبردار حرفه‌ای دستگیر شد

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.