جمع کننده کمک‌های مردمی کلاهبردار از آب درآمد

، رئیس پلیس فتای استان بوشهر گفت: فردی که با ایجاد یک صفحه در اینستاگرام در پوشش جمع آوری کمک‌های خیریه اقدام به کلاهبرداری کرده بود در شهر بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

جمع کننده کمک‌های مردمی کلاهبردار از آب درآمدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ مهدي قاسمي با تشریح فعالیت این فرد سودجو، افزود: كودك يكي از شهروندان گرفتار بيماری خطرناكی بوده و يكی از آشنايان پيشنهاد می‌دهد از طريق فضای مجازی از مردم کمک بخواهند.

وي ادامه داد: با موافقت اوليه پدر كودك، اين فرد تصاوير كودك بيمار به همراه يك شماره كارت بانكی را در صفحه‌ای در فضای مجازی قرار می‌دهد و از شهروندان برای كمك به درمان كودك بيمار دعوت می‌کند.

رئيس پليس فتا استان بوشهر بیان کرد: پس از چند ماه اين فرد هشت ميليون ريال به عنوان كمك های جمع آوری شده مردمی در اختيار پدر كودك قرار می‌دهد اما بررسی‌های پليس فتا نشان داد در اين مدت مردم نوع دوست ايران بیش از يك ميليارد ريال برای كم به درمان اين كودك به شماره كارت اعلامی واريز كرده‌اند.

سرهنگ قاسمی تصریح کرد: اين فرد پس از دستگيری، انگيزه خود را از اين کار فرار از ورشكستگی و پرداخت بدهی بانكی عنوان كرد .

رئيس پليس فتا استان بوشهر با اشاره به سوء استفاده افراد سود جو از احساسات پاك مردم از شهروندان خواست هوشيار باشند و كمك‌های نوع‌دوستانه خود را از طریق نهادهای قانونی مانند کميته امداد امام خمينی و بهزيستی به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/م

کلاهبردار در بوشهر شناسایی و دستگیر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.