پرونده مسکن مهر در کرمان بسته می شود/ بازدید از طرح های معدنی شهربابک

وزیر راه و شهرسازی از بسته شدن پرونده مسکن مهر در استان کرمان تا سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد اسلامی وزیر  راه و شهرسازی دیروز در مراسم افتتاح و بهره برداری از مجتمع مسکونی ۵۸۴ واحدی کارگران گل گهر سیرجان، از بسته شدن پرونده مسکن مهر در استان کرمان تا سال آینده خبر داد وگفت: در سیرجان هم برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی آماده هستیم.

وی ضمن دعوت از پیمانکاران و شرکت‌های ساخت و ساز برای مشارکت در ساخت این ۱۰ هزار واحد مسکونی اظهار کرد: ما زمین را در اختیار قرار می‌دهیم و پشتیبانی می‌کنیم که تولید مسکن و انبوه سازی شکل بگیرد.

شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در این مراسم با بیان اینکه در بخش مسکن مشکلات ساختاری داریم و امیدواریم این مشکلات به صورت ویژه پیگیری شود افزود: سیرجان در حال حاضر نیازمند احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی است.

وی گفت: بیش از ۱۹ هزار نفر کارگر شاغل در حوزه معدنی و صنعتی سیرجان نیازمند مسکن هستند و همچنین زیرساخت‌های کلاس‌های درس و مدارس هم نیازمند حمایت دولت است.

گفتنی است مجتمع ۵۸۴ واحد مسکونی که مربوط به تعاونی مسکن کارگران گل گهر در واحد‌های این ۸۵ مترمربعی ساخته شده است.

زیربنای این واحد‌ها در مجموع ۴۹ هزار ۶۰۰ مترمربع است که برای ساخت آن بیش از ۵۴۰ میلیارد ریال از محل تسهیلات و آورده اعضای تعاونی کارگران تامین و هزینه شده است.

رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز سه شنبه  به شهربابک در استان کرمان رفت و در بدو ورود به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

بازدید از طرح بیمارستان ولیعصر شهربابک، معدن چاه فیروز، معدن مس میدوک و کلنگ زنی کنستانتره مس ایجو، از  برنامه‌های وزیر صنعت و معدن به شهرستان شهربابک اعلام شده است.
انتهای پیام /ی

ساخت مسکن کارگران در سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار