مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد:

صف پشت نوبتی‌های اهدای جهیزیه و تسهیلات کارگشایی کمیته امداد استان صفر است

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: صف پشت نوبتی اهدای جهیزیه و اعطای تسهیلات کارگشایی در استان صفر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه امسال به زوج‌های جوان تحت حمایت این نهاد بیش از هزار سری جهیزیه پرداخت‌ شده است ، گفت: دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی کمیته امداد ، صدقات ، زکات و منابع دولتی هزینه شده است.

وی افزود: امسال حدود سه هزار وام کارگشایی به مبلغ هفت میلیارد ۴۰۶ میلیون تومان به مددجویان نیازمند پرداخت‌شده است که در این بخش نیز پشت نوبتی نداریم.

الهی راد گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه صفی نداریم و هر مددجویی بعد از مراجعه می‌تواند از دریافت جهیزیه و وام کارگشایی بهره‌مند شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه ۴۲ هزار و ۵۲۴ خانوار با جمعیت حدود ۷۹ هزار نفر تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی هستند ، بیان کرد: از این تعداد ۴۷ هزار و ۶۵۰ نفر روستایی و ۳۱ هزار ۶۴۱ نفر ساکن شهر‌ها هستند.

وی بیان کرد: علاوه بر معیشت بگیران تحت حمایت این نهاد، هشت هزار و ۷۶۲ خانوار نیز در قالب تک خدمتی و موردی از خدمات کمیته امداد خراسان شمالی استفاده می‌کنند و درمجموع ۲۰ درصد خانوار استان خراسان شمالی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

وی افزود: از مجموع خانوار‌های تحت حمایت این نهاد ۲۲ هزار ۷۷۰ نفر زن سرپرست خانوار، سه هزار و ۱۸۱ نفر یتیم و سه هزار ۲۳۴ نفر نیز فرزندان دارای سرپرست بیمار و نیازمند هستند که توسط حامیان داخل و خارج استان حمایت می‌شوند.

انتهای پیام / ب

هم اکنون ۴۲ هزار و ۵۲۴ خانوار خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.