خطری که از بیخ گوش گزارشگر ورزشی رد شد +فیلم

گزارشگر ورزشی در یک مسابقه هاکی روی یخ با خوش‌شانسی از اصابت توپ با صورت جان سالم به در برد.

خطری که از بیخ گوش گزارشگر ورزشی گذشت +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، خوش‌شانسی گزارشگر و تحلیلگر ورزشی در یک مسابقه هاکی روی یخ سبب شد او به طرز عجیبی از اصابت توپ با صورتش در امان بماند.

مک گویر ۵۷ ساله سال‌هاست به عنوان گزارشگر و تحلیلگر مسابقاقات هاکی روی یخ در ایالات متحده آمریکا و کانادا فعالیت می‌کند و تاکنون با شبکه‌های خبری بسیاری همکاری داشته است. در مسابقه بین دو تیم Columbus Blue Jackets و Tampa Bay Lightning که در شمال آمریکا برگزار شد، آقای گزارشگر طبق معمول همیشه برای گزارش مسابقه در کنار زمین و داخل محفظه شیشه‌ای به همراه همکار فیلمبردارش ایستاده بود.

اما آنچه توجه زیادی را در این مسابقه به سمت خود معطوف کرد، نه بازی خوب بازیکنان دو تیم و نه جمعیت تماشاگران حاضر در استادیوم بود. هنگامی که مک گویر در حال گزارش بازی بود، ناگهان اتفاقی عجیب رخ داد و اگر شانس با آقای گزارشگر یار نبود، مطمئناً سبب مجروحیت شدید او می‌شد.

در جریان این اتفاق یکی از بازیکنان حاضر در زمین ضربه‌ای از راه دور را به سمت دروازه تیم حریف زد ولی با دفاع بازیکنان مقابل خود مواجه شد و توپ پس از برخورد با چوب بازیکن حریف منحرف شد. توپ منحرف شده با سرعت زیاد به سمت کنار زمین و دقیقاً در محلی که مک گویر و همکار فیلم‌بردارش ایستاده بود، رفت.

مک گویر در ابتدا متوجه نزدیک شدن توپ به صورتش نبود و اگر شانس نمی‌آورد، مطمئناً توپ به شدت به صورت او آسیب می‌رساند. خوشبختانه توپ پس از رد شدن از محفظه شیشه‌ای، از فاصله‌ای بسیار نزدیک به صورت آقای گزارشگر گذشت و به دروبین فیلم‌برداری برخورد کرد.

مک گویر تا پیش از سال ۱۹۹۷ به عنوان بازیکنی حرفه‌ای در تیم‌های مختلف هاکی روی یخ فعالیت داشت و پس از آن به گزارشگری روی آورد. پس از انتشار ویدئو این لحظه حساس در فضای مجازی، بسیاری از کاربران با واکنش نشان دادن نسبت به آن، گفتند: «خوش‌شانس‌ترین فردی در این بازی مک گویر بود.»

در ادامه فیلمی از این لحظه جالب مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید: کتک‌خوردن هوادار تیم فوتبال توسط گزارشگر در برنامه زنده +فیلم


انتهای پیام/

خوش‌شانسی گزارشگر در مسابقه هاکی روی یخ

برچسب ها: جالب ترین ها ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار