پیشرفت کشور در پیروی از الگوی اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری است

روایتگر سیره شهدا گفت: مسئولین برای پیشرفت کشور باید از الگوی اقتصاد مقاومتی که همان رهنمود مقام معظم رهبری است، پیروی کنند و به دنبال استراتژی غرب و آمریکا حرکت نکنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام حسین جوشقانیان روایتگر سیره شهدا  در یادواره 305 شهید نایین گفت: تقابل حق و باطل رسالت عظیمی برای تحقق انقلاب حضرت حجت دارد و همیشه افرادی در جبهه حق وجود دارند که نمی گذارند خون شهدای اسلام پایمال شود.

حجت الاسلام حسین جوشقانیان بیان نمود: دشمن در دوران دفاع مقدس با تمام توان علیه کشور ما وارد جنگ شد اما نتوانست موفق شود لذا ما می توانیم در سایر عرصه ها نیز پیروز شویم و خون شهدا موجب احترام همه دنیا به ایران شده است و این درحالی است که ملت و نظام جمهوری اسلانی ایران قبل از انقلاب جایگاه و استقلالی نداشت.

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم اهل کفر با مسلمانان کنار نخواهد آمد تا اینکه شما (مسمانان) با آنان کنار بیاید، اظهار نمود: پیامبر هنگامی‌که می‌خواست با آنان سخن بگوید خداوند آیاتی از سوره کافرون پیرامون کنار نیامدن با سلطه نظام و کافران را به حضرت نازل کرد.
جوشقانیان در ادامه گفت: برای پیشرفت کشور باید از الگوی اقتصاد مقاومتی که همان فرهنگ حضرت امام رضوان الله علیه است، پیروی نمود و به دنبال استراتژی غرب و آمریکا حرکت نکنند.

وی افزود : امروز یکی از دلایلی که دشمنان نسبت به نظام اسلامی ایران کینه ورزی می‌کنند به دلیل وجود رهبر حکیم و مردی انقلابی است که در تمام حوادث و خطرات با بینش سیاسی خود کشور را از لبه پرتگاه‌ها نجات داده اند.
دنیا گریزی و دل نبستن به دنیا را مهم ترین ویژگی و خصوصیت شهدا دانست و از آن به عنوان رمز ماندگاری شهدا یاد كرد.

وی با اشاه به اینکه آقای پوتین در دیدار قبلی با رهبر معظم انقلاب گفت: من مرد حکیمی می بینم که تا او زنده است هیچ آسیبی به این مملکت نمی رسد؛ فردی در آن سوی دنیا به این مسئله پی برده است اما ما در داخل کشور خود، افرادی داریم که گوش شنوا و چشم بینا ندارند؛ وقتی دارایی فلان وزیر پول های آنچنانی است، قطعاً درد مردم محروم را درک نمی کنند و این نوع تفکر هیچ سنخیتی با مبانی اسلام ناب ندارد.

عضو هیأت امنای موسسه روایت سیره شهداء گفت: 300 کارشناس در آمریکا فقط به دنبال این هستند که چگونه به لحاظ اقتصادی به مملکت ضربه بزنند و عده ای در داخل خواسته یا ناخواسته در مسیر آنان حرکت می کنند.

مراسم یادواره شهدای شهرستان نایین و یکمین سالگرد رجعت پیکر پاک مطهر شهید حسین پوربافرانی و سه شهید گمنام همزمان با شب وفات حضرت ام البنین (س) در رواق فاطمیه امامزاده سلطان سیدعلی (ع) با حضور مسئولین ، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
تکریم از مادران شهدا و ذکر مصیبت از دیگر برنامه های مراسم یادواره شهدای شهرستان در نایین بود. 

 

انتهای پیام/م 

 

برگزاری  یادواره ۳۰۵ شهید نایین

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.