معاونت فرهنگی قوه قضائیه عنوان کرد؛

مسابقات قرآن کریم خانواده و کارکنان قوه قضائیه آغاز شد

حجت الاسلام معصومی از آغاز ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده و کارکنان قوه قضائیه با حضور دویست شرکت کننده در قم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، حجت الاسلام معصومی، معاون فرهنگ دینی و سازمانی، معاونت فرهنگی قوه قضائیه گفت: ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده و کارکنان قوه قضائیه برگزار شد و بیش از دویست نفر در یازده رشته قرآنی به دور کشوری این مسابقات راه یافته‌اند.

وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۱۵هزار نفر در دوره شهرستانی این مسابقات افزود: داوطلبان بعد از گذر از مراحل مقدماتی در بخش‌های شهرستانی، استانی در دو رده سنی بزرگ‌سال و کمتر از شانزده سال به مسابقات کشوری راه یافته‌اند.

این دوره از مسابقات با معرفی افراد برتر در رشته‌های شفاهی و کتبی فردا پنج شنبه دوم اسفند به کار خود پایان می‌دهد.

داوطلبان در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و کل قرآن، قرائت، ترتیل، اذان (شفاهی) وحفظ موضوعی و مفاهیم (کتبی) با یکدیگر رقابت می‌کنند.

حجت الاسلام فاضل لنکرانی هم در آیین افتتاحیه این دوره از مسابقات، جمهوری اسلامی ایران را نظامی قرآن مدار دانست و گفت: به برکت انقلاب قرآن از مدارس و حوزه به سطح جامعه و بین مردم آمد.

وی شبکه قرآن در صداوسیما را یکی از اقدامات تأثیرگذار و ارزشی برای ترویج معارف قرآنی خواند و افزود: این شبکه مامنی برای سرسپردگان قرآنی و متدینین است.

انتهای پیام/الف

آغاز مسابقات قرآن کریم خانواده و کارکنان قوه قضائیه

برچسب ها: قوه قضائیه ، قرآن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار