مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان قوه قضاییه عنوان کرد:

سامانه آنلاین مشاهده اطلاعات جامع کارمندان قوه قضاییه کشور راه‌اندازی خواهد شد

میرحسینی از راه‌اندازی سامانه آنلاین مشاهده اطلاعات جامع کارمندان قوه قضاییه سراسر کشور در سال ۹۸ خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، سید وحید میرحسینی مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان قوه قضاییه پیش از ظهر امروز در نشست نظارت و ارزشیابی کارکنان اداری دادگستری‌های سراسر کشور که در مرکز آموزش قوه قضاییه استان قم برگزار شد گفت: هرچند اداره نظارت و ارزشیابی دیر شروع به کار کرده، اما با تمام قوا و با کمک کارکنان و روسای کل به نظارت و ارزشیابی سراسر کشور، به رشد قابل‌توجهی رسیده‌ایم.

وی افزود: طی ۴ سال گذشته مسئولان قوه انتظار داشتند نظارت دادگستری با تعداد ۴ هزار نفر کارمند، جایگاهی مانند ارزشیابی قضات به دست آورد که الحمدالله این انتظار بی‌ثمر نمانده و این نهال تازه کاشت تنومند شده است.

میرحسینی با اشاره به انجام دادن اقداماتی مانند بازسازی نظام ارزیابی و محدود کردن کج‌روی‌ها از سوی اداره نظارت، مطرح کرد: دوران تبیین نظارت، ارزشیابی و تعامل با کلیه واحد‌ها و نهاد‌ها پشت سر گذاشته‌شده و در راستای تعالی این امر مهم در تلاش هستیم.

وی تأکید کرد: تلاش ما بر این بوده که در سال ۹۸ سامانه جامعی راه‌اندازی کنیم که کلیه اطلاعات کارمندان به صورت آنلاین در این سایت قابل‌مشاهده باشد.

مدیرکل نظارت و ارزشیابی کارکنان قوه قضاییه عنوان کرد: برای نخستین بار به چندین روش در موضوعات کنترل کار در شعب مختلف دادگستری دست پیداکرده‌ایم، همچنین گزارشات در اثرگذاری بازرسی‌های انجام‌شده بسیار مسرت‌بخش و امیدوارکننده است.

وی با اشاره به ازدیاد و دشواری نحوه کنترل و ارزیابی کارکنان قوه قضاییه، عنوان کرد: در یکی از گزارشات استان‌ها ماهیانه ۶۰۰ پرونده ناقص از دادگاه تجدیدنظر به دادگاه عمومی ارجاع داده می‌شد که با کمک اداره نظارت این نواقص شناسایی، بررسی، اصلاح و ثبت‌شده است.

میرحسینی با تأکید بر تلاش بی‌وقفه اداره نظارت طی ۴ سال گذشته ابراز کرد: امیدواریم از ثمرات این شجره طیبه بیش‌ازپیش استفاده کرده و با روحیه انقلابی در جهت رشد و بالندگی این اقدام مؤثر گام برداریم که نتیجه آن خدمت به جامعه باشد.

انتهای پیام/الف

راه‌اندازی سامانه آنلاین مشاهده اطلاعات جامع کارمندان قوه قضاییه کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.