عضو هیئت مدیره در جلسه فعالان فضای مجازی کودک و نوجوان تأکید کرد:

فضای مناسب برای توسعه خدمات استارت آپی طراحی می‌گردد

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست از آمادگی این شرکت برای همکاری با فعالان فضای مجازی و استارت آپ ها خبر داد.

فضای مناسب برای توسعه خدمات استارت آپی طراحی می‌گرددبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،روز جاری و در جلسه ای که با حضور قادری و مرادی اعضای هیئت مدیره، جان بزرگی دبیر هیئت مدیره و مدیرکل دفتر مدیرعامل و امور استان ها، میرزایی معاون فناوری مدیرعامل، شمس مدیرکل روابط عمومی، سلجوقی مجری سند حمایتی و برنامه اقدام توسعه خدمات فضای مجازی کودک و نوجوان و استارت آپ های فعال در این بخش برگزار شد، حاضران در خصوص ایجاد تعامل بیشتر و گسترش همکاری ها با یکدیگر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه قادری با اشاره به این که نیازهای جامعه رو به گسترش است، گفت: سرعت تحولات حوزه دیجیتال کشور با نیازهای متنوع جامعه همخوانی ندارد و دستگاه های دولتی و خصوصی با همکاری یکدیگر می توانند از عمیق تر شدن شکاف موجود جلوگیری کنند. وی افزود: شرکت ملی پست به منظور هم راستا شدن با نیازهای جامعه و پشتیبانی از دنیای دیجیتال، رویکرد خود را با محوریت همکاری با استارت آپ های نوپا و فعال دیجیتالی تغییر داده و با ایجاد یک پلت فرم جدید، زمینه گسترش فعالیت در این بخش را فراهم نموده است.

قادری تصریح کرد: اساسنامه پست، این شرکت را متولی تجارت الکترونیک کشور تعیین نموده و هم اکنون 60 هزار فروشگاه و فروشنده در این بخش با پست همکاری می کنند. این عضو هیئت مدیره در ادامه به تشریح فعالیت پلت فرم ایجاد شده در پست پرداخت و اظهار داشت: در این پلت فرم علاوه بر ارائه خدمات و سرویس های پایه، چند سرویس جدید مرتبط با اقتصاد دیجیتال تعریف شده که از آن جمله می توان به بازاریابی فیزیکی و الکترونیکی، ارتباط با مشتری، فروش اینترنتی، قبول و جمع آوری، توزیع، انبار و بین الملل اشاره کرد.

قادری ادامه داد: قابلیت های پست در کنار انعطافی که در فضای دیجیتالی وجود دارد، زمینه گسترش همکاری با استارت آپ های فعال در حوزه دیجیتال را فراهم نموده که با معرفی و شناخت توانمندی هرکدام، مطمئناً فضای بهتری برای ارائه خدمات متنوع ایجاد خواهد شد. وی پرتال پست و ساب پرتال های دیگر این شرکت را برای ارائه خدمات متنوع دیجیتالی به کودک و نوجوان مناسب دانست و گفت: علاوه بر پرتال، سرویس نگهداشت مشتری و سرویس شتابدهی پست می تواند به فعالان حوزه دیجیتال کودک و نوجوان، امکانات لازم برای گسترش فعالیت های خود در سراسر کشور را فراهم کند.

قادری پلت فرم تعریف شده جهت گسترش همکاری ها با پست را گام مهمی در حمایت از بخش خصوصی دانست و گفت: بخش خصوصی و فعالان حوزه دیجیتال می توانند از این پلت فرم برای تولید محصول مشترک و توسعه خدمات خود بهره مند شوند. وی راه اندازی سکوی شتاب استارت آپی در خراسان رضوی را نمونه موفقی از این دست برشمرد و گفت: بنا داریم با این رویکرد، پلت فرم های جدیدی در سراسر کشور راه اندازی کنیم و هم اکنون نیز در مرکز ملی پردازش و عملیات پستی واقع در چهار راه لشکر این بخش در حال آماده سازی است.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست همچنین در خصوص پروژه جی نف و خدماتی که به توسعه محصولات استارت آپ ها کمک می کند، گفت: استانداردسازی اطلاعات مکان محور، خدمتی زیرساختی است که می تواند به بهبود عملکرد استارت آپ ها منجر شده و ضمن توسعه بازاریابی موفق، در بخش توزیع نیز موثر باشد. قادری پس از آن به راه اندازی سرویس مشاوره اشاره کرد و گفت: این سرویس به منظور انتخاب آسان تر خدمات پستی و ارائه مشاوره به مشتریان برای استفاده از سرویس های متناسب با شرایط آنان تعریف شده است.

وی با تصریح این که بخش غیردولتی و به خصوص استارت آپ ها می توانند با امکانات پست، صاحب فضای کسب و کار گسترده ای به وسعت کشور شوند، گفت: پست آماده همکاری با این بخش است و از گسترش همکاری با استارت آپ هایی که منجر به تولید محصول مشترک شود، استقبال می کند. عضو هیئت مدیره تأکید کرد: شرکت ملی پست در راستای مسئولیت اجتماعی خود، آماده همکاری با فعالان حوزه فرهنگی به ویژه بخش کودک و نوجوان است و همواره در این گونه موارد، خدمات همراه با تخفیفات ویژه ای ارائه می دهد.

این جلسه با ارائه نظرات فعالان فضای مجازی کودک و نوجوان و استارت آپ های این حوزه و بحث و بررسی راهکارهای همکاری مشترک پایان یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها: خواندنی ، پست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار