افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در جنوب کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت:جشنواره موسیقی فجر باهدف ایجاد شور و نشاط در بین مردم و جامعه برگزار می‌شود.

افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در جنوب کرمانحسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران سی چهارمین جشنواره موسیقی فجر در جنوب کرمان برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره با حضور گروه‌های موسیقی از هفت شهرستان جنوب کرمان از امروز به مدت سه روز تا سوم اسفند در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

اسحاقی ضمن تشکر از اعضای انجمن موسیقی جنوب کرمان تصریح کرد:این جشنواره باهدف ایجاد شادی و نشاط در جامعه با اجرای موسیقی‌های محلی و پاپ در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ضمن دعوت از عموم مردم و علاقه‌مندان به موسیقی گفت:سی چهارمین جشنواره موسیقی فجر از چهاشنبه یکم اسفند تا جمعه سوم اسفند ۹۷ ساعت ۱۸ در سالن شهید مداحی پور شهرستان جیرفت جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار می‌شود.


انتهای پیام /س

افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار