کشف ۱۵ تن برنج خارجی در بابل

بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در یک واحد بوجاری بابل ۱۵ برنج خارجی قاچاق کشف کردند.

محمد محمدپور عمران مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: بازرسان این اداره در حین بازرسی و نظارت از یک واحد بوجاری برنج در شهرستان بابل بیش از ۱۵ تن برنج خارجی قاچاق کشف کردند.

وی افزود:این واحد تا تعیین تکلیف قانونی پلمپ شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز به تخلف یک شرکت وارد کننده تجهیزات کشاورزی اشاره کرد و گفت: برای این واحد متخلف پرونده‌ای به ارزش ۶۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی تشکیل و برای صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

محمدپور عمران افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی، احتکار، درج نکردن قیمت و صدور نشدن فاکتور می‌توانند موارد را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

وی به برگزاری جشنواره یک روزه فرش دستباف از یکشنبه پنجم اسفند امسال در ساری اشاره کرد و گفت: این جشنواره به منظور ارج نهادن به منزلت شغل قالیبافان، شناساندن پیشینه تاریخی و فراهم کردن زمینه توسعه فعالیت بازار فرش دستباف برگزار می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران افزود: جشنواره فرش دستباف از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰ صبح روز یکشنبه ۵ اسفند ماه در سالن همایش ساختمان شهید حیدری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان واقع در ساری، میدان امام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/آ

کشف برنج‌های قاچاق در بابل

برچسب ها: وزارت صنعت ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار