بروزرسانی جدید جیمیل اندروید دارای تم روشن‌تری است +تصاویر

امروز گوگل برای نرم‌افزار جیمیل خود یک بروزرسانی منتشر کرد که محیط آن را روشن‌تر می‌کند.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ممکن است کاربران اندروید امروز متوجه تغییرات کوچکی در حساب جیمیل خود شوند. این تغییرات شامل اعمال طراحی روشن گوگل در این نرم‌افزار است. امروز صبح هنگامی که بعضی از کاربران اندروید، نرم‌افزار جیمیل را باز کردند، در صفحه اول آن یک پیام با متنی که در ادامه آمده است، مشاهده کردند. «ایمیل محبوب شما اکنون دارای یک ظاهر تازه است.»

از شما خواسته می‌شود یکی از سه گزینه، پیش فرض، راحت و فشرده را انتخاب کنید. بنا بر انتخابی که می‌کنید، تعداد ایمیل‌های نشان داده شده در صفحه اصلی این نرم‌‌افزار بر اساس انتخاب شما تغییر می‌کند. بر اساس انتخاب شما تعداد ایمیل‌ها کم یا زیاد می‌شوند و یا همان تعداد قبلی باقی ‌می‌مانند. شما همیشه می‌توانید تنظیمات این قسمت را با رفتن به قسمت تنظیمات کلی نرم‌افزار تغییر دهید.

چیزی که شما نمی‌توانید در این بخش پیدا کنید، گزینه حالت تاریک (Dark Mode) است. گوگل این قابلیت را به تمام نرم‌افزارهای خود اضافه کرد تا از اذیت شدن چشمان کاربر هنگام استفاده از گوشی جلوگیری کند.

بروزرسانی جدید جیمیل اندروید دارای تم روشن‌تری است +تصاویر

انتظار می‌رود گوگل در ماه آینده نرم‌افزار Inbox خود را از کار بیاندازد. چندین ویژگی از این نرم‌افزار در نهایت به جیمیل راه پیدا می‌کند، از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به توانایی پین کردن یک ایمیل در صندوق ورودی و دسته‌بندی کردن ایمیل‌ها بر اساس موضوع آن‌ها اشاره کرد.

علاوه بر تم روشن‌تر Gmail، شما هم‌اکنون می‌توانید به راحتی بین حساب‌های مختلف تنها با ضربه زدن روی آیکون موجود در سمت راست نوار جستجو در بالای صفحه، سوئیچ کنید. شما همچنین می‌توانید حساب گوگل خود را مدیریت کنید یا حساب دیگری از این منو اضافه کنید.


بیشتر بخوانید: اطلاعاتی جدید از طرح اولیه گوشی منعطف ال‌جی منتشر شد


انتهای پیام/

بروزرسانی جدید جیمیل برای کاربران اندروید

برچسب ها: فناوری ، جیمیل ، بروزرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار