برگزاری نود و ششمین نمایشگاه ملی مد و لباس فجر در گیلان

نود و ششمین نمایشگاه ملی مد و لباس فجر با عنوان مد و لباس ایرانی - اسلامی، اواخر اسفندماه در رشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: نمایشگاه یادشده با تکیه بر تقویت کاربردی کردن طرح‌های بومی در صنعت مد، نقطه تلاقی و همسوسازی عرضه و تقاضاست.

سید امیر مصباح افزود: نمایشگاه یادشده در دو بخش نمایش آثار منتخب ارسالی (لباس اجتماع بانوان، کودک و نوجوان) و برگزاری کارگاه‌های تخصصی طراحی لباس برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه قادر خواهند بود در یک بازار رقابتی سالم، نوآوری و خلاقیت خود در عرصه مد را عرضه کنند.

وی گفت: شرکت در جشنواره مد و لباس برای عموم آزاد است و مخاطبان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های تصویرسازی، طراحی، دوخت، خوش‌پوشی و بومی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: با توجه به اهمیت روزافزون مد و تأثیر بسیار زیاد آن بر فرهنگ عمومی جامعه و همچنین اهتمام به عناصر مثبت و منفی مدگرایی، باید به تولید نوگرایی و زایش مداوم فرهنگی آن اندیشید.

مصابح افزود: مهلت ارسال آثار برای حضور در نود و ششمین نمایشگاه ملی مد و لباس فجر با عنوان مد و لباس ایرانی - اسلامی گیلان تا نهم اسفندماه اعلام شده و زمان برگزاری این نمایشگاه ١٨ تا ٢٣ همین ماه خواهد بود.
انتهای پیام/آ

نمایشگاه ملی مد و لباس فجر در رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.