آمادگی جایگاهداران اردبیل برای استقبال از مسافران نوروزی

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل از آمادگی جایگاهداران استان اردبیل برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حجت مدنی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل در دیدار اعضاء انجمن صنفی جایگاهداران (پمپ بنزین ها) اردبیل افزود: تمام جایگاهداران استان اردبیل آمادگی کامل خود را جهت استقبال از مسافران نوروزی اعلام می‌دارند.

وی با اشاره به وظیفه خطیر شرکت نفت منطقه اردبیل همچون سنوات گذشته در جهت سوخت رسانی بدون وقفه به هم استانی‌ها و مسافران، از جایگاهداران و مجاری عرضه منطقه در جهت تلاش در ارائه خدمات مطلوب به مشتریان، تقدیر و تشکر کرده، بیان داشت: تمام تمهیدات لازم جهت رفاه حال مسافرین نوروزی اتخاذ شده و تمامی جایگاه‌ها از آمادگی کامل برخوردار هستند.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل ضمن تاکید بر رعایت الزام‌های ایمنی در جایگاه‌های عرضه فرآورده مایع و CNG تصریح کرد: نظارت بر عملکرد جایگاه‌ها و کنترل کمی و کیفی با هدف احراز شرایط مطلوب جایگاه‌ها در حال اجرا می‌باشد.

مدنی ضمن قدردانی از کارکنان و جایگاهداران اظهار امیدواری کرد: با هماهنگی‌های انجام شده در حوزه سوخت رسانی به تمامی مسافران عزیز استان در ایام نوروز هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ح

اتخاذ تمهیدات لازم جهت رفاه حال مسافرین نوروزی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.