پیامک‌های دریافتی ۹۷/۱۲/۰۴

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ (مجله خبری شبکه یک سیما) و ۳۰۰۰۲۳۹۴ (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ چهارم اسفند ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

3032...0936: تجمع فارغ التحصیلان رشته تکنسین سلامت دهان مقابل وزارت بهداشت در خصوص عدم اجرای تعهد این فارغ التحصیلان و نادیده گرفتن آنها توسط وزارت بهداشت.

 

3077...0910: خواهشمندیم از تمدن و از نحوه زندگی و از مشگلات و از کار آفرین های روستاهای شهرستان گرمی استان اردبیل مستندی تهیه فرمائید با تشکرفراوان. بیلداشی هستم از کرج

 

7179...0913: لطفا پیگیر معوقات حقوق پنج ساله کارگران کارخانه کاشی نیلو در نجف آباد اصفان باشید تا مقام معظم رهبری هم شکایت کردیم.

 

3077...0910: خواهشمندیم از تمدن و از نحوه زندگی و از مشگلات و از کار آفرین های روستاهای شهرستان گرمی استان اردبیل مستندی تهیه فرمائید با تشکرفراوان. بیلداشی هستم از کرج

 

0265...0917: از استان فارس. شهرستان داراب. بخش فسارود پیام می دهم. سوخت وسایل گرمایشی تقریبا تمامی روستاهای ما نفته. چند روزه نفت نداریم. اما مسئول توزیع میگه سهم شما تموم شده. با توجه به شدت سرما آیا سهم ما از این همه منابع نفتی کشور ماهی یک بشکه نمی شود؟ که هربار نفتمون تماوم می شود باید چند روز سرما را تحمل کنیم انقدر التماس کنیم تا با کلی منت بهمون یک بشکه نفت بدهند. که این برای همه روستاها صدق می کند.

 

3770...0912: فردا یکشنبه پنجم اسفند تجمعی روبروی شرکت رامک خودرو در اعتراض به عدم تحویل خودروهای ثبت نامی از ساعت 10 صبح به بعد تشکیل می شود.

 

2721...0910: الان یک ماه هستش می خواهم برای وب سایت نمادهای اطمینان اعتماد، اینماد و ساماندهی بگیرم اما متاسفانه بدلیل اختلالات در سرور آنها و عدم پاسخگویی به تماس های تلفنی بلاتکلیف ماندم جالبه در این مدت ابتدا سایت قابلیت ثبت اطلاعات نداشت پس از اون الان ارتباط با ثبت احوال قطع شده و معلوم نیست تا کی این وضع ادامه دارد.

 

2923...0905: خدمت شما  40سال است که از انقلاب اسلامی می گذرد آیا انصاف است که استان سیستان و بلوچستان ما فاقد گاز باشیم اینجا زمستان های بسیار سرد دارد و ما گاز نداشته نباشیم از دود چراغ ها که ریه هایمان خراب شده البته خبر دارید که در زاهدان در مدرسه چراغ آتش می گیرد و کودکان بیگناه جان خود را از دست می دهند جواب مردم ستم دیده استان این است من که نمیدانم ؟

 

3207...0938: ما خریداران خودروهای پیش فروش شده دو شرکت ایران خودرو و سایپا با موعد تحویل بهمن و اسفند 97 خواستار اعمال قیمت های اولیه( قیمت های اعلام شده از اول شهریور تا دیماه97) هستیم. چون تمامی خودروهای پیش فروش شده در یک روز و در یک زمان ثبت نام شده اند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار