هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال؛

سایپا - تراکتورسازی؛ علی دایی با دل پُر و دست خالی مقابل کاپیتان‌های تیم ملی

هفته نوزدهم فوتبال ایران امروز یکشنبه با انجام یک بازی پیگیری می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران امروز یکشنبه با انجام یک بازی پیگیری می شود.

سایپا تهران - تراکتورسازی تبریز (ساعت ۱۶)

بازیکنان تیم فوتبال سایپا تهران که پس از شکست ۳ بر یک مقابل الریان قطر در دور سوم مرحله پلی آف فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا تنها در یک جلسه تمرین ریکاوری شرکت کرده بودند از روز جمعه در اعتراض به مشکلات مالی خود و کمبود امکاناتشان دست به اعتصاب زده و تمرین نمی‌کنند.

پرسپولیس رو در روی مربی پرسپولیسی برای صدرنشینی/ ملی پوشان تراکتور رو در روی شهریار فوتبال ایران

قرار بود شاگردان علی دایی از ساعت ۱۲ دیروز (جمعه) نخستین تمرین تاکتیکی شان پیش از بازی حساس با تراکتورسازی در هفته نوزدهم لیگ برتر را برگزار کنند و به همین دلیل از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی حاضر شدند، اما تمرین نکردند و این درحالی است که تنها ۲ روز تا بازی نارنجی پوشان پایتخت با تیم متمول تراکتورسازی در لیگ برتر زمان باقی مانده است و با توجه به شرایط فعلی احتمال اینکه سایپا بدون برگزاری تمرین به مصاف تراکتورسازی برود وجود دارد.

شاگردان دایی در لیگ هجدهم با کسب ۱۸ امتیاز نهم هستند و شانس کمی برای کسب سهمیه آسیا دارند. از سویی دیگر تراکتورسازی با هدایت جورج لینکز در لیگ برتر عملکرد فوق العاده‌ای داشته و اکنون با ۳۳ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. سرخپوشان تبریزی در ۳ بازی نیم فصل دوم از سد نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران عبور کردند و مقابل نساجی به مساوی رضایت دادند، اما امیدوارند با شکست سایپا به قهرمانی نزدیک شوند.

پرسپولیس رو در روی مربی پرسپولیسی برای صدرنشینی/ ملی پوشان تراکتور رو در روی شهریار فوتبال ایران

ترکیب احتمالی سایپا تهران:

محمد اکبرمنادی، رضا علیاری، ساموئل سارفو، آرش رضاوند، علی دشتی، رضا اسدی، محمد سلطانی‌مهر، امید خالدی، معین عباسیان، آرمان رمضانی و محمدرضا سلیمانی

ترکیب احتمالی تراکتورسازی تبریز:

محسن فروزان، محمد طیبی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی‌پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا و آنتونی استوکس

دیدار تیم‌های سایپا و تراکتورسازی از هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز یکشنبه ۵ اسفند در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید: 

دایی روی گسل ناکامی/ سایپا در مسیر سقوط ترمز برید

برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران


انتهای پیام/

پیش بازی دیدارهای لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
آنقدر از فوتبال بدم میاد که حد نداره از فوتبال متنفرم
آخرین اخبار