مظفری زاده: زرگر تحت تاثیر فشار کادر فنی و هواداران نفت مسجد سلیمان قرار گرفت

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: داور دیدار تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تهران بعد از اعتراض کادر فنی و هواداران تیم نفت تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفت.

مظفری زاده: زرگر تحت تاثیر فشار کادر فنی و هواداران نفت مسجد سلیمان قرار گرفتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تهران در چارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز شنبه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه صفر بر صفر مساوی به پایان رسید. قضاوت این دیدار بر عهده حسین زرگر بود و شاهد چند صحنه مشکوک نیز در این بازی بودیم.

سعید مظفری زاده کارشناس داوری فوتبال کشورمان در مورد صحنه‌های مشکوک این دیدار گفت: داور در دقیقه ۲۰ تکل بیملاحظه شایان مصلح رابه درستی با کارت زرد جریمه کرد. زرگر در دقیقه ۴۸ در صحنه‌ای مشابه هاشمی زاده مدافع نفت را به خاطر تکلی که روی نادری بازیکن پرسپولیس انجام داد با کارت زرد به درستی جریمه کرد.

او ادامه داد: در دقیقه ۵۵ حکیم نصاری در برخورد با نادری در محوطه جریمه پرسپولیس تعادلش را از دست داد که داور خطایی تشخیص نداد و علارغم اعتراض کادر فنی و بازیکنان نفت دستور به ادامه بازی داد. اعتراضات بی مورد بازیکنان تیم نفت باعث شد کاپیتان این تیم کارت زرد دریافت کند.

مظفری زاده در مورد تاثیر فشار کادر فنی و هواداران نفت روی داوری گفت: اعتراض ناشی از این صحنه و فشاری که هواداران و بازیکنان نفت روی داور ایجاد کردند باعث شد او تحت تاثیر قرار بگیرد و یک دقیقه بعد در صحنه‌ای که پشت محوطه جریمه تیم پرسپولیس اعلام شد و در حالی که بازیکن نفت روی بازیکن پرسپولیس خطا کرد داور به اشتباه خطای بازیکن قرمز پوش را اعلام کرد. این نشان می‌دهد داوران ما باید در مقابل اعتراضات و جوسازی‌هایی که بعد صحنه‌های مشکوک ایجاد می‌شود برخورد جدی تری داشته باشند مخصوصا با کادر فنی تیم ها، تا بتوانند با آرامش و تمرکز بیشتری قضاوت کنند.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس ۰ - ۰ نفت مسجد سلیمان / نود دقیقه خمیازه در دیدار محتاط ها/ مرزبان هم یقه برانکو را گرفت

ماجرای مصدومیت مصلحتی بازیکن پرسپولیس

نیمکت نشینی ملی‌پوشان پرسپولیس منتفی شد


انتهای پیام/

صحبت های مظفری زاده در مورد داوری دیدار تیم های نفت و پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.