نیمکت نشینی ملی‌پوشان پرسپولیس منتفی شد

تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تهران امروز (شنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم می‌روند و ۲ تیم درصدد کسب پیروزی هستند. دیدار رفت این ۲ تیم با تساوی صفر - صفر به پایان رسید و اکنون مرزبان و برانکو تلاش می‌کنند تا ۳ امتیاز این بازی را بدست آورند.

سرخپوشان در صورت پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان ۴۰ امتیازی خواهند شد و همچنان در کورس قهرمانی با سپاهان باقی می‌مانند و اگر شاگردان مرزبان به برد دست یابند، می‌توانند صعود ۲-۳ پله‌ای داشته باشند.

در تمرینات سرخپوشان پیش از دیدار با شاگردان علیرضا مرزبان، برانکو چند ملی پوش را نیمکت نشین کرد تا از بازیکنان دیگر استفاده کند، اما با مصدومیت شجاع خلیل زاده و وضعیت مبهم شایان مصلح، نیمکت نشینی ملی پوشان منتفی شد تا پرسپولیس با ترکیب کامل رو در روی نفت مسجد سلیمان قرار بگیرد.

پرسپولیس برای بازی فردا ۷ بازیکن خود را (حسین ماهینی، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، بوژیدار رادوشویچ، محسن ربیع خواه، شجاع خلیل زاده و آدام همتی) در اختیار ندارد، اما درصدد است تا با استفاده از بازیکنان جوان و ملی پوش به پیروزی یازدهم برسد و صدر جدول را از آن خود کند.

به احتمال زیاد در بازی امروز (شنبه) احمد نوراللهی، مهدی ترابی، بشار رسن و علیرضا بیرانوند ملی پوشانی خواهند بود که رو در روی نفت بازی می‌کنند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان، روز شنبه (۴ آبان ۱۳۹۷) از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید:

وضعیت مبهم خلیل زاده برای دیدار آسیایی پرسپولیس/ شجاع تقابل با نفتی‌ها را از دست داد

آشنایی با داور دیدار پرسپولیس ایران - پاختاکور ازبکستان

پرسپولیسی‌ها پا به توپ شدند


انتهای پیام/

ترکیب پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان چه خواهد بود؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار