سردار ناظری خبر داد

دستگیری دو باند سارقان احشام در شرق پایتخت

فرمانده انتظامی شرق استان تهران درباره دستگیری دو باند سارقان احشام در شرق پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران با بیان اینکه پلیس شرق استان تهران در ۱۱ ماه اخیر موفق به کشف ۸۴۹۶ کیلو انواع مواد مخدر شده است که آمار قابل قبولی است، اظهار کرد: از کشفیات دیگر پلیس شرق استان تهران، کشف ۲۵۰۰ عدد قرص روانگردان به همراه مقادیر زیادی مواد مخدر است.

وی افزود: در این کشفیات موادمخدر، پلیس موفق به انهدام ۲۶ باند موادمخدر و دستگیری ۱۲۶ قاچاقچی عمده فروش شده است.

ناظری گفت: در کشفیات صورت گرفته موفق به دستگیری ۱۴۷۳ خرده فروش و کشف و ضبط ۶۳ خودرو و موتورسیکلت از توزیع کنندگان موادمخدر شده است که در این بین ۳۵۸ معتاد متجاهر را دستگیر و تحویل دستگاه قضایی داده است.

وی افزود: دستگیری باند تهیه و توزیع مشروبات الکلی دست ساز به همراه متهمان و کشف و ضبط تعداد زیادی مشروبات دست ساز از کشفیات پلیس شرق در ۱۱ ماهه امسال بوده است.

ناظری گفت: در کشفیات صورت گرفته، باند سارقان فرش و قالیچه قدیمی ۲۳ فقره بود و در این بین موفق به دستگیری تمامی مالخران در این حوزه شده است.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران تصریح کرد: پلیس شرق استان تهران موفق به دستگیری ۱۸ نفر سارق منزل شد که این افراد به ۶۳ فقره سرقت اعتراف کردند و تعداد زیادی اموال سرقتی به صاحبان اصلی تحویل شد.

وی افزود: با توجه به سرقت‌هایی که صورت گرفته از خودروها، پلیس ناجا سه باند سارق داخل خودرو را دستگیر کرد که به ۴۰ فقره سرقت از خودرو‌ها در شهرستان‌های ورامین، قرچک، فیروزکوه، دماوند، پاکدشت و پیشوا اعتراف کردند و پرونده آن‌ها در دستگاه قضایی در حال بررسی بیشتر قرار دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه دشت ورامین قطب کشاورزی استان تهران است پلیس موفق به دستگیری دو باند سارقان احشام شد؛ این دو باند به ۶ فقره سرقت احشام و دام از دامپروری‌ها اقدام کردند و این سرقت‌ها در شهرستان ورامین رخ داده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

انهدام دو باند سارقان احشام در شرق استان تهران

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار