رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت خبر داد

دستگیری سارقان و مالخران خودرو در دردشت

سرهنگ نثاری از انهدام باند ۵ نفره سارقان لوازم و محتویات داخلی خودرو در پایتخت خبر داد.

دستگیری سارقان و مالخران خودرو در دردشتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در هشتم آذر ماه سال جاری پرونده‌ای با موضوع سرقت خودروی پیکان وانت به دادخواهی یکی از شهروندان، از کلانتری ۱۳۶ فرجام به پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت ارجاع شد.

شاکی در اظهارات خود اعلام کرد: در هشتم آبان ماه سال جاری خودرو وانت پیکانش را در یکی از خیابان‌های محدوده محل زندگی اش پارک کرده، اما وقتی به محل پارک خودرو بازگشته متوجه سرقت آن شدم و بعد از آن سارقان با شماره تلفن همراه با شماره مشخص با من تماس گرفتند و در قبال استرداد خودرو از من وجهی را درخواست کردند و خواستند که پول را به یکی از کارت‌های عابر بانکم که داخل خودرو جامانده بود، واریز کنم.

سرهنگ نثاری تصریح کرد: در پی تماس سارقان با اقدامات صورت گرفته پس از چندین ساعت گشتزنی، خودرو مسروقه از سوی ماموران در خیابان دردشت، کشف شد و با بررسی‌های انجام شده یکی از سارقان سابقه دار شناسایی شد.

وی افزود: با انجام عملیات پلیس، متهم هنگام پنهان شدن زیر تختخواب خود دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی، تعداد زیادی اموال و مدارک مسروقه کشف شد.

رئیس پایگاه چهارم پلیس پایتخت، بیان کرد: متهم به ۵۰ فقره سرقت لوازم خودرو و چهار فقره سرقت خودرو با همدستی یکی از سارقان دیگر اعتراف و بیان کرد که اموال مسروقه را به فردی به نام حسام فروخته است که این فرد نیز دستگیر شد.

وی افزود: با بررسی‌های تکمیلی سه سارق دیگر که همدست این ۲ سارق بودند نیز شناسایی شده و در یک عملیات ضربتی هنگام مصرف موادمخدر در مخفیگاهشان و درست زمانی که سعی داشتند از راه بام خانه فرار کنند، دستگیر و راهی پایگاه چهارم پلیس آگاهی شدند.

سرهنگ نثاری گفت: متهمان در بازجویی‌های انجام شده به ۳۵۰ فقره سرقت با همدستی هم اعتراف کرده و در بررسی سوابق آن‌ها مشخص شد علاوه بر سرقت خودرو و لوازم داخلی آن، ده‌ها فقره سرقت کیف قاپی نیز در پرونده دارند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، خاطر نشان کرد: همه متهمان این پرونده برای تحمل کیفر به دستور دادیار شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.