برپایی ایستگاه سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در اهواز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز از برپایی ایستگاه سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین پور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: با هدف تاکید بر سلامت مردان کشور و حساس سازی مردان جامعه ایرانی برای توجه بیشتر به جنبه‌های مختلف پیشگیری از مخاطرات سلامت، هفته اول اسفند ماه هفته سلامت مردان نامگذاری شده است.

وی افزود: سلامت مردان علاوه بر آن که سبب حفظ نیروی مهم مولد در جامعه می‌شود بر زندگی خانواده‌ها نیز تاثیرگذار است.

حسین پور عنوان کرد: سلامت مردان موجب استحکام و ارتقای سلامت نیروی کار جامعه و توسعه کشور بوده و در همین راستا و با هدف ترویج فرهنگ پیشگیری اولیه و تشخیص زود هنگام بیماری‌های خطیر و بدون علامت در جامعه مردان، با افتتاح ایستگاه سلامت با حضور فاضل پور رئیس اداره پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش استان، طرح غربالگری bmi همکاران مرد اجرا گردید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ اهواز گفت: از دیگر اقدامات این طرح می‌توان به توزیع قرص‌های ویتامین D. و بروشور‌های آموزشی میان کارکنان و همچنین برپایی کلاس‌های توجیهی مزاج شناسی در ۳ نوبت جهت راهنمایی همکاران نام برد.

گفتنی ست در پایان طرح با هدف ترویج فرهنگ استفاده از نوشیدنی‌های سالم و طبیعی از کارکنان و همکاران حاضر با دم نوش‌های هل و گل محمدی پذیرایی شد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.