برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی با شرکت ۷۵ مشاور و مدیر مدرسه خبر داد.

رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعیگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به لزوم تمرکز و توجه به مقوله بسیار مهم آسیب‌های اجتماعیگفت: نابهنجاری‌های و رفتار‌های آسیب رسان در بین نسل جوان به شکل نگران کننده‌ای رشد داشته و همین امر سبب می‌شود که با حساسیت و تمام انرژی و توان، همه ارکان و نهاد‌های کشور دست به دست هم داده و برای کمک به نسل جوان وارد عمل شویم.

او در ادامه ارتقاء دانش تخصصی مشاورین و آگاهی‌های مدیران در خصوص برخورد با آسیب‌های اجتماعی را مهم برشمرد و افزود: به همین منظور و با هدف آگاه سازی و حساس سازی بیشتر مدیران و مشاورین، دوره آموزشی "پیشگیری از رفتار‌های خود آسیب رسان" برگزار شد.

عبدی پور بیان داشت: در این دوره آموزشی یک روزه، ۷۵ مدیر و مشاور مدارس شهری و روستا بویژه مدارس لازم التوجه شهرستان بهبهان شرکت کردند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان تصریح کرد: طبق سند تحول آموزش و پرورش توجه و رسیدگی به مسائل تربیتی و فرهنگی دانش آموزان در حهت تربیت نسلی سالم، پویا و هدفمند امری لازم و ضروری است.

 دوره آموزشی "پیشگیری از رفتار‌های خود آسیب رسان" با مدرسی میرابراهیمی کارشناس مسئول مشاوره استان خوزستان و یاراحمدی مدرس استانی در دانشگاه فرهنگیان امام جعفر صادق بهبهان برگزار شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.