کرمان میزبان ۴ رویداد ملی و بین المللی

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری چهار رویداد مهم ملی و بین المللی ورزشی طی اسفند جاری در این استان خبر داد.

علی مرادی، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اعلام اینکه میزبان ۴ رویداد مهم ورزشی در استان هستیم، گفت: سه تا از این رویداد‌ها بین المللی و یکی ملی است.

وی نخستین این رویداد‌ها را مسابقات بین المللی ربات‌های جنگجو دانست و گفت: این رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان زیرمجموعه انجمن بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیک هیئت انجمن‌های ورزشی استان با حضور ۳۰ تیم از استان‌های کشور و دو تیم از هندوستان از ۶ اسفند جاری در سالن فنی و حرفه‌ای واقع در بلوار جمهوری آغاز شده است و تا ۹ اسفند ادامه دارد.

مرادی افزود: تور بین المللی دوچرخه سواری ولایت، بعد از ۱۰ سال، ۱۱ تا ۱۴ اسفند جاری با حضور ۵ کشور خارجی در کرمان برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: نخستین دوره مسابقات بین المللی کاراته نیز ۱۶ و ۱۷ اسفند جاری در دو بخش بانوان و آقایان در سالن تلاش کرمان برگزار می‌شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: مسابقات چندجانبه کشتی، جام استاد اکبر ایرانمنش از مفاخر کشتی ایران و جهان، برای اولین بار است به میزبانی کرمان برگزار می‌شود.

مرادی افزود: این رقابت‌ها با حضور ۱۰ استان کشور ۸ تا ۱۰ اسفند جاری به میزبانی کرمان در سالن فجر برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه همیشه در انجام رقابت‌های ملی و بین المللی ارگان‌های ذیربط حداکثر همکاری را با اداره کل ورزش و جوانان داشته اند، ضمن تشکر و قدردانی، از آن‌ها خواست: در رقابت‌های پیش رو مانند گذشته همراه و همگام با اداره کل ورزش و جوانان به منظور میزبانی شایسته گام بر دارند و در این راستا تمهیدات لازم اندیشیده شود.

انتهای پیام/ب

برگزاری ۴ رویداد ملی و بین المللی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.