مدیر موسسه آبشار عاطفه‌ها در لرستان گفت: به مناسبت تولد حضرت فاطمه (س) از طرف موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها به ۲۰ نوعروس نیازمند لرستانی جهیزیه اهدا شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، نرگس صفربیرانوند، مدیر امور شعب موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان گفت: هر ساله به مناسبت تولد حضرت فاطمه زهرا (س) به تعدادی از نوعروسان لرستانی از طرف موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها جهیزیه اهدا می‌شود.

وی گفت: در همایش اسوه‌های صبر و مقاومت که به مناسبت سالروز تولد حضرت فاطمه (س) در خرم آباد برگزار شد، ۲۰ نوعروس لرستانی جهیزیه دریافت نمودند.

صفر بیرانوند افزود: هر ساله علاوه بر سالروز تولد حضرت زهرا (س)، سالروز ولادت امام زمان (عج) و سالروز ولادت امام رضا (ع) به تعدادی از نوعروسان نیازمند لرستانی جهیزیه‌هایی که به همت موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها از کمک‌های مردمی جمع آوری شده است، اهدا می‌شود.

مدیر امور شعب خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان ادامه داد: علاوه بر ایام یاد شده در طول سال نیز در صورت لزوم به نوعروسان نیازمند جهیزیه داده می‌شود.

وی با بیان اینکه موسسه آبشار عاطفه‌ها در لرستان ۱۱ شعبه دارد که ۲ شعبه آن در خرم آباد است، تصریح کرد: این موسسه علاوه بر کمک برای تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند، پوشاک، مواد غذایی و وسایل منزل نیز به نیازمندان اهدا می‌کند.

مدیر امور شعب خیریه آبشار عاطفه‌ها در لرستان از برگزاری کلاس‌های آموزشی این موسسه خبر داد و گفت: در زمینه ساخت و ساز منزل مسکونی نیز در حد توان، به نیاز‌مندان کمک می‌کنیم.

صفربیرانوند با بیان اینکه افراد نیازمند یا خودشان به موسسه مراجعه می‌کنند و یا افراد معتمد آن‌ها را معرفی می‌کنند، خاطر نشان کرد: بیشتر اوقات کالا‌های مورد نیاز را برای اهدا به نیازمندان به صورت عمده خرید می‌کنیم و بین آن‌ها تقسیم می‌کنیم.

وی ضمن تشکر از خیّرینی که با آبشار عاطفه‌ها ارتباط نزدیکی دارند، افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز و وضعیت اقتصادی کشور از خیّرین و کسانی که توانایی مالی دارند خواهشمندیم با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به موسسه، ما را در ادامه مسیر کمک به نیازمندان همراهی کنند.

انتهای پیام/د

اهدا جهیزیه به ۲۰ نوعروس لرستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار