هتل‌ها گران نمی‌شوند

قیمت اقامت در هتل‌ها و مراکز گردشگری مازندران نوروز ۹۸ تغییری نمی‌کند.

حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران  در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه هیچ افزایش قیمتی برای اقامت در هتل‌ها و مراکز گردشگری مازندران در تعطیلات نوروز سال آینده پیش بینی نشده است، گفت: گردشگران نوروزی علاوه بر مراجعه حضوری به هتل‌ها، به صورت اینترنتی نیز به سایت مراکز اقامتی میتوانند مراجعه کنند.

وی تعداد اقامت گاه‌های بوم گردی استان را اکنون ۱۰۵ مرکز اعلام کرد و افزود: تعداد دیگری هم در نوبت صدور پروانه بر اساس موافقت‌های قبلی هستند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری مازندران با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای سفر‌های نوروزی کاملا آماده و در تعامل کامل هستند، گفت: جلسات ستاد تسهیلات سفر‌های نوروزی از مدتی قبل در استان آغاز، سیاست‌ها و دستورالعمل‌ها مشخص و به ادارات ابلاغ شده است.

وی گفت: ادارات و نهاد‌های خدمات رسان استان، حساسیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد را می‌دانند و از سه ماه پیش اقداماتی را برای رفع نواقص شروع کردند.

وی افزود: تعامل بوجود آمده بین مسولان استان در پبشبرد امور بسیار موثر است و مسولان به این باور رسیدند که باید خادم گردشگران باشند.

انتهای پیام/س
 


آمادگی مازندران برای پذیرایی گردشگران نوروزی

برچسب ها: نوروز ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار