معاون امور گردشگری استان ایلام خبر داد؛

برگزاری جشن‌های سیار به مناسبت نوروز ۹۸

معاون امور گردشگری استان ایلام گفت: امسال به منظور فرارسیدن سال نو از ۲۰ اسفند برنامه‌های جشن و شادی به صورت سیار در سطح استان برگزار خواهد شد.

برگزاری جشن‌های سیار به مناسبت نوروز ۹۸

کلانتری معاون امور گردشگری استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: سازمان صنایع دستی و گردشگری در نظر دارد با همکاری شهرداری از تاریخ ۲۰ اسفند جشن‌هایی را به صورت سیار در مراکز جمعیتی مانند مراکز خرید برگزار کند.

وی ادامه داد: این جشن‌ها که شامل نمایش‌های طنز و موسیقی‌های آئینی در مدت زمان کوتاهی هستند با هدف ایجاد نشاط و شادی در سطح استان برگزار می‌شوند.

کلانتری بیان کرد: علاوه بر این در تعطیلات نوروز نیز در ۴ منطقه از استان ایلام که جمعیت زیادی دارند نوروزگاه‌هایی به صورت سیار در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: جهت آگاهی مردم از تاریخ و زمان دقیق این برنامه‌ها حدود ۲۰۰۰۰عدد کتابچه راهنما تدارک دیده شده است، که این کتابچه‌ها علاوه بر این اطلاعاتی در مورد نقاط دیدنی استان و شهرستان‌ها و همچنین معرفی محل‌های اقامتی در سطح استان در اختیار مردم قرار میدهد.

معاون امور گردشگری استان ایلام یادآورشد: علاوه بر این، محل برگزاری این مراسمات توسط بنر‌هایی که در سطح شهر نصب می‌گردند اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ د

برگزاری جشن نوروز به صورت سیار

برچسب ها: نوروز ، میراث فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.