بیانات رهبری نقشه راهی برای قوای سه گانه و همه مردم ایران است

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: بیانات رهبری در مورد گام دوم انقلاب نقشه راهی برای قوای سه گانه و همه مردم ایران است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، حجت الاسلام والمسلمین خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به ایران اشاره کرد و گفت: هفته گذشته قهرمان عرب، بشار اسد بعد از ۷ سال مقاومت خود، بصورت حضوری برای قدردانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران و مدافعان حرم به ایران سفر کرد.

خطیب نماز جمعه زنجان با بیان اینکه این حضور پیام‌های بسیاری در جهان داشته است افزود: پیام این حضور این بود که عزت نتیجه استقامت و ذلت نتیجه عقب نشینی است.

وی خاطر نشان کرد: داعش برای نابودی اسلام و جبهه النصره برای نابودی انقلاب اسلامی تشکیل شده است که عقل حکم می‌کرد در سوریه که خط مقدم ایستادگی حزب الله است حاضر می‌شدیم و به نبرد می‌پرداختیم.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در خصوص گام دوم انقلاب هم با بیان اینکه این بیانات رهبری نقشه راهی برای قوای سه گانه و همه مردم ایران است که مسیر پیشرفت کشور را ریل گذاری کرده است گفت: تبیین، تفسیر و ارائه راهکار‌های علمی و عملی وظیفه امروز نخبگان، دانشگاهیان، حوزویان و صاحبان فکر و اندیشه است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:: در آستانه نوروز دستگاه‌های نظارتی باید با نظارت جدیدی به مقابله با احتکار، قاچاق، ویژه خواری و گرانفروشی بروند چرا که این متخلفان خواسته یا ناخواسته آب در آسیب دشمن می‌ریزند.

وی با بیان اینکه دوران هشت سال دفاع مقدس و برکات آن و مقاومت رزمندگان هرگز نباید از یاد‌ها فراموش شود گفت: ۱۰ اسفند سال ۶۳ رژیم بعث بعد از ناکامی در جبهه، جنگ شهری را آغاز و شهر‌های بسیاری را در ایران موشک باران کردند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی به ۱۳ اسفند سال ۱۲۳۵ و امضای معاهده بین انگلستان و دولت ناتوان و ضعیف وقت ایران معروف به معاهده پاریس اشاره کرد و افزود: در پی این معاهده، افغانستان که جزئی از ایران بود جدا شد.

خطیب جمعه زنجان گفت: جوانان باید بدانند که در همه جنگ‌ها علیه ایران بخشی از کشور جدا شده است غیر از هشت سال دفاع مقدس که با رشادت و جانبازی رزمندگان اسلام حتی یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتاد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: ۱۴ اسفند سال ۵۷ سالروز تشکیل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و آغاز هفته نیکوکاری است که این ایام فرصت خوبی برای دستگیری از نیازمندان است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه ۱۵ اسفند روز درختکاری و آغاز هفته منابع است گفت: منابع طبیعی ثروت عمومی است که امروز امانتی است در دستان ما  که باید این سرمایه ملی را حفظ و آن را به دست آیندگان بسپاریم.


انتهای پیام /ک


خطبه‌های نماز جمعه زنجان در ۱۰ اسفند ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.