ایجاد یکهزار و ۶۷۸ پایگاه جشن نیکوکاری در استان زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از ایجاد یکهزار و ۶۷۸ پایگاه جشن نیکوکاری در استان زنجان خبر داد.

ایجاد هزارو ۶۷۸ پایگاه جشن نیکوکاری در استان زنجانبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان  به همکاری خوب دستگاه‌های عضو ستاد احسان و نیکوکاری اشاره کرد و افزود: جشن نیکوکاری امسال با شعار «عیدی برای همه» ۱۵ اسفند ماه سال جاری در مدارس ۱۶ اسفند پایگاه‌های کمیته امداد در سطح استان و ۱۷ اسفند ماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار می‌شود؛ که برای جشن نیکوکاری امسال هزار و ۶۷۸ پایگاه در سطح استان ایجاد می‌شود.

صفری به تهیه ۱۵۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری در مدارس استان اشاره کرد و گفت: این پاکت‌ها از ابتدای اسفند ماه سال جاری از طریق ادارات آموزش وپرورش در اختیار مدارس قرار می‌گیرد.

مدیر کل کمیته امداد استان گفت:مرحله اول جشن نیکوکاری از دی ماه سالجاری آغاز شده و تاکنون ۴ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی که غالبا بصورت کالایی می‌باشد جمع آوری شده است که نسبت به سال گذشته ۲۷۹ درصد رشد داشته است. و ۲ هزارو ۱۷۷ نفر اعم از نیرو‌های امدادی، انجمن اولیاء، بسیج امداد گران، نیرو‌های افتخاری اعم از فرهنگی، امدادیاران دانش آموزدر برگزاری جشن نیکوکاری همکاری می‌نمایند.

صفری با اشاره به اینکه در برنامه توسعه ششم بایستی ۸۰ درصد مشارکت‌های مردمی از طریق شیوه‌های نوین و سامانه‌های الکترونیکی انجام شود افزود: خیران، نیکوکاران وهم استانی‌های عزیز می‌توانند کمک‌های خود را از طریق درگاه‌های الکترونیکی از قبیل: ≠۰۲۴*۸۸۷۷*ویا تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷۷ و اپلکیشن‌های سنا، بله، سکه و یا سایت کمیته امداد امام خمینی (ره) به نشانی emdad.ir واریز نمایند

انتهای پیام/ن
 

جشن نیکوکاری در استان زنجان

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.